Bij welke energiemaatschappij zitten jullie en hoeveel zijn jullie kwijt per maand aan gas en elektriciteit? En zijn jullie tevreden over die maatschappij? Ik wil namelijk overstappen naar een nieuwe energiemaatschappij, zit nu bij Nuon. Vind hen aan de dure kant.
Ik ben juist van een andere maatschappij naar Nuon gegaan omdat wij nogal wat gezeur en gedoe met die maatschappij hebben gehad (Essent). Wij betalen nu voor gas en stroom alles bij elkaar zo'n 68,- per maand. Wij wonen met zijn tweeën in een eensgezins woning. Echt duur vind ik Nuon niet, ze zijn ook pas weer aan de deur geweest en kan ik met ingang van augustus in tarief naar beneden gaan. Dus hoeven we dan nog minder te betalen.
Wij zitten zelf bij Eneco en betalen 173 in de maand. We wonen met z'n drieën (vriend, dochter en ik) in een eensgezinswoning. Volgens mij is ons maandbedrag redelijk hoog, maar ik verwacht dan aan het eind van het jaar ook wel wat terug. Ben ook wel benieuwd wat anderen per maand betalen. Zelf heb ik nooit problemen gehad met Eneco, maar moet zeggen dat ik nog nooit ergens anders heb gezeten (alleen verhuisd, en Eneco meegenomen). Op zich lijkt het me wel interessant om over te stappen naar iets goedkopers, maar ben bang dat er dan vanalles misgaat. Zo schijnt de Nederlandse Engergie Maatschappij een stuk goedkoper te zijn, maar je hoort er een hoop negatieve verhalen over.
Ikzelf zit bij Eneco, nooit geen problemen gehad en ben een tevreden klant. Maar net zoals Beep heb ik ook nooit een andere energie maatschappij gehad.. Ik denk dat elke energiemaatschappij wel z'n voor en nadelen heeft! Misschien is het wat om hier te kijken? : TROS Radar :: Bekijk onderwerp - Energie
173 vind ik echt duur. Op maandbasis. Ik betaal 122 eur in de maand en dat vind ik al duur genoeg. Zijn er mensen die wat minder aan gas en stroom betalen?