Hey Meiden, Iemand zin om vanavond naar het Tricolores concert te gaan of weet iemand nog die ze zou willen kopen? ?? Ik kan namelijk zelf echt niet en vind het zonde om ze niet te gebruiken .. Op het concert komen oa Gerard Joling, Guus meeuwis Pelle Perez .. etc etc .. Het is HET brabants feest van het jaar .. Je mag ze kopen voor 46 euro totaal .. PB me maar als je interesse hebt .. de kaartjes worden per mail naar je verstuurd .. Gr Chantal
huh....de kaartjes worden per mail naar je toegestuurd...??? Ben wel benieuwd hoe je dat in gedachten had. Ik neem aan dat je bij de entree het originele kaartje moet laten zien, en niet een printje van een mail... Zelf kan ik helaas ook niet, maar succes met de verkoop..
Waarschijnlijk zit er een streepjescode op, dat zijn speciale online kaartjes. Kun je uitprinten en dan scannen ze dat streepjescode bij de kassa. Zelf kan ik ook niet, succes met de verkoop!
Ik heb ze gewonnen bij vakantieveilingen en heb ze dus ( idd met streepjes code ) via de mail binnen gehad ...
ik vind 46 euro erg veel geld voor iets dat je zelf gratis hebt gekregen. begrijp me niet verkeerd hoor, het is je goed recht om ze te verkopen
ik heb ze gekocht voor 46 euro ... ze zijn gewoon geveilt op die site .. maar ik dacht dat de hele tijd ( met mijn domme kop ) dat de 27e op een zondag viel en 46 euro is niet veel want als je ze via de normale weg had gekocht dan had je 50 per kaartje moeten betalen en nu heb ie er twee voor 46 euro