Welke enge droom hebben jullie vaak?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladydi85, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Gelukkig nooit (heeeeeeeel zelden, mss 1 x per jaar ofzo)
    Slaap altijd als een roos. Vind slapen ook 1 van de lekkerste dingen die er bestaat :D

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Toen ik een klein meisje was toen droomde ik vaak erg eng maar gelukkig niet zo vaak meer *fingers crost*

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb echt hele erge dromen:( mijn man noemt me vaak psychopaat vanwege me dromen haha

ik droom vaak dat dode mensen tegen me aanvallen of dat ik me polsen door haal en overal het bloed heen spuit:( en ik droom wel eens dat ik me kinderen kwijt raak of me man. en de ergste van allemaal vind ik de droom dat ik voor 4 kistjes staan waar me man en kinderen in liggen...bah toen ik wakker werd heb ik liggen schreeuwen en huilen dat wil je niet weten!! af en toe schrikt me man zich kapot s'nachts. Ik ben er een paar jaar geleden voor naar de dokter geweest omdat ze zo heftig waren en echt iedere dag had ik er zo eentje. Maar die kon er niks van maken het enigste wat ie zei dat ik mss wel erg bang voor de dood ben..tja wie niet

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb eigenlijk geen enge dromen meer, maar als kind had ik 1tje en dat was dat ik verdronk in een zwembad.
    Elke keer als ik dan die droom had gehad en dacht dat ik dood ging werd ik wakker en lag ik naast mn bed (eruit gevallen dus).
    Die droom hield op toen ik op 15 jarige leeftijd op schoolkamp in de ardennen tijdens het kanoën vast kwam te zitten onder water. Godzijdank lukte het me toen wel om onder water vandaan te komen, maar het scheelde niet veel.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik droom echt de mafste dingen :D:)

maar ik heb 2 keer gehad dat ik droomde dat ik geen lucht meer kreeg, dat was zo levensecht dat ik zwetend wakker werd en me nog steeds afvraag of het alleen in mijn droom is geweest of dat ik misschien ook echt even geen lucht meer keeg :$

en ik heb 2 keer gedroomd dat ik (weer) een miskraam kreeg, maar gelukkig gaat alle nog steeds helemaal goed!;)

oja en ik heb als klein meisje een trauma over gehouden aan de gremlins, ik heb die film toen gezien en snachts zag ik ze in mijn droom in rap tempo vermeerderen en heel agressief op me afkomen. sindsdien ben ik echt panisch als ik zo'n beesie zie:)

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik droom vaak over natuurrampen, met name waar veel water in voorkomt. Ik heb al meerdere malen de watersnoodramp meegemaakt.
    Of een stuwdam wat het niet houdt.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik droom ook vaak dat ik weer werk in de bloemenwinkel waar ik 6 jaar gewerkt heb, dat was een verschrikkelijke tijd (op z'n zachtst gezegd) maar in mijn dromen lijkt het wel alsof mijn ex bazin en ex collega's veel aardiger voor me zijn dan dat ze in het echt waren

Voor mij is dat boek nu echt dicht, maar blijbaar denkt mijn hoofd daar anders over?:(

Deel Deze Pagina