Om een lang verhaal kort te maken, mijn man is een weekje op vakantie en nu belt hij mij gisteren op met het nieuws dat ze vandaag voor 2 dagen nog naar een ander land gaan. Het land waar ik altijd zo graag naar toe wilde maar waar hij altijd over zei dat hij daar nooit heen zou gaan omdat het daar vies is volgens hem... Ik ben nu dus boos want elke keer als ik zei dat ik daarheen wilde kreeg ik dat te horen en nu gaat hij wel opeens met iemand anders... hij is nu boos op mij omdat ik zo reageer... Lekker kinderachtig als ik het verhaal nu terug lees maar ik zit er wel mee. Wat vinden jullie, overdrijf ik?
Nee je overdrijft niet. Vind het onredelijk van je man en ook een rare reden overigens om niet naar een land te gaan
Ja, ik vind dat je overdrijft. Snap wel dat je een tikkeltje jaloers bent hoor, maar boos? Nee, wees gewoon blij voor hem dat hij zo'n fantastische ervaring mag hebben. Misschien gaat hij het helemaal te gek vinden en neemt hij jou ook een keertje mee!
Is inderdaad wel lullig ja! Laat hem lekker van die 2 dagen genieten en boek volgend jaar jullie vakantie naar dit land
Ik zou ook Not amused zijn! Zou hem veel plezier wensen, maar bij thuiskomst een hartig woordje met hem spreken! (net alsof het met zijn vriend leuker is om te gaan dan met jou. Zo zou het voor mij voelen)
Plakt ie er dan nog twee dagen bij aan? Ik zou ook goed balen.. Zou iig wel weten waar ik de volgende vakantie heen ga!
Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik blij voor hem ben hoor en dat ben ik ook oprecht! Voel me ook hartstikke trots dat hij al die dingen mee mag maken. Maar waarom wel met iemand anders opeens? En nee als hij terug is krijg ik te horen dat hij daar al een keer is geweest en nu nieuwe dingen wilt zien
Dat dus haha.... Zou het trouwens ontzettend vreemd vinden als mijn man uberhaupt alleen op vakantie zou gaan?
Dan gaat hij maar gewoon nog een keer omdat jij dat zo graag wil.. Niet zo raar om dat voor een ander over te hebben hoor..
kun je niet een vakantie met een vriendin boeken naar dat land waar jij zo graag heen wilt? Zeker als hij straks zegt dat hij er al geweest is en nieuwe dingen wil zien... Waarom is zijn wens belangrijker dan die van jou?
Ik zou er niet blij mee zijn, ik hou van overleg, Ik heb zoiets van" ik zit met drie kinderen thuis je kunt op zijn minst even bellen goh schat dit en dit is het geval en eigenlijk willen we er twee dagen bij aan plakken, Hij weet dat ik er geen problemen mee zou hebben als hij zou gaan Maar wel als hij zonder overleg zou zeggen ohja schat ik ben ook twee dagen later thuis want we gaan ng even naar een land Maarja dat ben ik
Nee hij is niet 2 dagen later thuis. Het is gewoon binnen die week dus dat vind ik ook niet erg. Het gaat meer om het punt dat hij altijd tegen mij zei dat hij daar niet heen wilde maar nu wel opeens met iemand anders gaat. Met een vriendin samen gaan kan helaas niet. Veel van mijn vriendinnen zijn nog studenten dus hebben het niet breed en daarnaast is het ook lang vliegen en weet niet hoe mijn dochter erop reageert als ik 9 dagen weg ben..
Tja zou het erg jammer vinden dat ie wel met een ander gaat, maar goed dan zou ik er verder ook niet meer over hebben. Wel zou ik het erg fijn vinden als manlief dan echt nog wel een keer met mij zou gaan. Ben trouwens wel benieuwd welk land het is wat jouw man zo vies vindt
Ik zou het ook behoorlijk lullig vinden.. zou me ook af vragen waarom hij nou ineens wel naar dat land wil.
Ik zou behoorlijk pissig zijn. En al helemaal als hij er niet meer naar toe wil omdat hij nu al daar geweest is. Bovendien zou ik me gekwetst voelen omdat hij met mij daar niet naartoe wil en met een ander ineens wel, is die ander dan belangrijker dan mij?
Zou ik ook niet prettig vinden. Maar wat is de reden dat hij daar op vakantie van gedachte is veranderd en wel naar dat land wilt gaan, overgehaald door zn vriend??