Hallo lieve dames, Ik ben vandaag een week overtijd dus heb ik vanmiddag (12 uur) een Kruidvat test gedaan en had een hele hele lichte streep zie mij foto en om 17.00 weer een test van Clearblue en die gaf aan (niet zwanger) Ben in de war, wat denken jullie?
De digitale zonder weken indicator heeft meer hcg nodig. Daar zal het aan liggen, de kruidvat is echt wel positief
zelf geen goede ervaring mee.. ik de digitale Clearblue met wekenindicator (is het die?) gaf al heel snel zwanger 1-2 weken aan bij een heel licht streepje op kv, iets donkerder dan de jouwe, en gaf een paar dagen later ook snel weer 'niet zwanger' aan toen het een vroege miskraam was en de andere testen nog een licht streepje gaven ik vind jouw kv test ook wel heel erg licht voor een week overtijd.. zou er zelf niet al te veel op durven hopen, al duim ik uiteraard voor je dat het tóch een goede zwangerschap betreft en je bijvoorbeeld later een eisprong hebt gehad dan je dacht
Als je niet 100% zeker bent wanneer je eisprong was, denk ik dat je eisprong wat later was deze maand en je dus helemaal niet over tijd bent. Het is dan heel goed mogelijk dat je gewoon nog niet zoveel HCG aanmaakt, maar dat dit straks snel gaat veranderen. Je Kruidvat lijntje is nog hééél erg licht. Ik vind het niet gek dat de Clearblue dit nog niet kan oppakken. Waarschijnlijk heb je gewoon minder dan 25 EH in je lijf. Als je wel zeker bent van je eisprong en rond 21 dpo zit vrees ik dat dit niet goed zal gaan. Voor die termijn is je streepje wel erg licht. Ik ga voor je duimen!!
Ik heb een onregelmatige cyclus ivm pcos dus echt zeker 1 week overtijd kan ik eigenlijk niet zeggen.. Morgen ochtend weer een kv test doen?
Ik testte ook duidelijk positief met kruidvat en nog negatief met Clearblue digital. Een dag later in de ochtend kruidvat test weer duidelijk positief en toen ook een "zwanger 1-2" resultaat met Clearblue. Maar ik zie zeker een streepje!
Vind je streepje van vandaag duidelijker dan die van gisteren. Hier testen ik ook eerder positief met de kruitvat dan de Clearblue met wekenindicator. Een dag later was deze wel positief, dus het zegt echt niets. Het ziet er in ieder geval hoopvol uit hoor..
Ik had gisteren 10dpo ook een positieve kv2 test, maar de Clearblue gaf ook aan niet zwanger! Vandaag weer een kv2 gedaan en die gaf wel weer positief! Gefeliciteerd!
Ik vind hem ook duidelijker hoor! Dat zit wel goed . ( geen verwijt, maar een oprechte vraag: waarom ga je al zo snel bloed laten prikken?. Lees dat hier zo vaak voorbijkomen, zo van bij twijfel ga ik bloed prikken, als je paar dagen afwacht laten de testen het toch ook zien? Dat is echt niet alleen aan ts hoor, maar dacht aldoor ik ga het toch eens vragen ).