Eh ja maar hierboven lees ik niet zo'n goed bericht over 'mijn' methode.. Dus ik raad het je maar niet aan en ik stop er maar mee denk ik
Ook met die grote versie? Die ruik ik binnen no time door heel mijn huis en blijft dan zo hangen.. Maar bedankt voor de tip. Je zal best wel gelijk kunnen hebben.
Ik denk ook dat het heel persoonlijk is. Ik gebruik bijvoorbeeld ylang ylang voor de ontspanning, heerlijk! Slaap er ook echt beter door! Veel gebruik lavendel, maar daar ik haast van spugen haha! Wild orange is ook heel lekker! Wat ook een leuke tip is. Wanneer ik in huis de meubels afneem met een natte doek. Doe ik in de water een paar druppels citroenolie. Je meubels gaan er weer echt mooier van glimmen en het ruikt heel lang lekker in huis. O en frankencince is ook heerlijk! Die wierook lucht blijft heerlijk mild nog een tijdje hangen! Ohja en peppermint! Die gebruikt als er bij ons buiten wordt mest gereden. Je hoort iedereen klagen van de lucht in huis, behalve mij. Peppermint overstemt zo lekker Ik houd van die etherische oliën
Ik gebruikte eerst Doterra, maar door hun manier van werken zijn ze zo duur. Wilde ook persé pure oliën. Ben nu overgegaan op ‘chi’. Dit is ook puur, maar veel minder duur. Omdat ze met een ander systeem werken. Niet dat Tupperware verkoop idee, dit heeft Doterra bijvoorbeeld wel.