Ikea Pax hoekkast

Discussion in 'De lounge' started by Espoir, Feb 12, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,668
    768
    113
    Hoi! Voor ons nieuwe huis ben ik me aan het oriënteren op een Ikea Pax kast op de kasten kamer, en dan 1 die de hoek om gaat! Totaal 2,5x3 meter kast.. wie heeft ook zoiets en hoe bevalt dat? En foto’s zouden leuk zijn!!

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ja ik heb een pax kast en ook een hoek element. Je benut te ruimte optimaal maar eerlijk wat ik aan hangwerk kwijt kan valt tegen en de planken hebben een bepaalde vorm waardoor dat ook onhandig indelen is. Ik heb er nu in de zomer de winterjassen in en in de winter de zomerjassen en badkleding van iedereen.

3. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Wij hebben dit ook maar dan een kast van 1 meter na elke hoek.
    Ik vind het erg handig en mooi!
    Heb zo 123 geen foto maar kan er wel 1 maken als ik thuis ben van vakantie.
    Komen maandag pas terug:oops:

4. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Heb alleen een foto zonder deuren maar wij zijn er erg tevreden over. Kan eindelijk alles kwijt. View attachment 641927

5. GossipGirlxoxo

Dit had ik dus achteraf liever gehad dan het hoekelement

6. GossipGirlxoxo

Ik krijg die van ons niet goed op de foto.
    Links van de hoek heb ik 2x 1 meter met scharnierdeuren en rechts van de hoek heb ik 4x 1 meter met schuifdeuren. Kleding van het hele gezin zit erin en het begint wat krap te worden qua ruimte dus wij willen na het stuk rechts weer een hoek (maar dan zoals op de foto van elsie en dan weer 2 of 3 meter kast en wat voor deuren maakt me niet zoveel uit.

7. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Dit is de ‘oude’ variant van de pak hoekkast. Die in de voorgaande post is de nieuwe variant.

8. GossipGirlxoxo

Ah mooi zo want die ik heb is dus niet handig qua indeling. Er kan wel super veel in maar niet overzichtelijk. De hoek die wij er dus aan gaan bouwen word een nieuwe hoek hoewel ik twijfel of het wel mooi is 2 verschillende hoeken.

Dubbelgeluk likes this.
  9. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    boekjaar moet natuurlijk hoekkast zijn:roflmao:

of misschien 2 nieuwe hoeken? Dan hou je eenheid.

GossipGirlxoxo likes this.
  10. GossipGirlxoxo

Ja maar dan moet wat er nu staat allemaal uit elkaar want alles zit aan elkaar en aan de wand bevestigt.

Share This Page