Mijn zoontje krijgt een fiets voor zijn verjaardag. Nu zie ik heeeel veel echte jongensfietsen, heel stoere modellen. Maar ik heb ook een dochtertje, en het lijkt me handig als zij over een paar jaar ook die fiets kan gebruiken... Ik zoek dus een beetje een universeel model/kleur. Verder hebben veel fietsen tegenwoordig al zo'n buis (beachcruiser model). Nu denk ik dat mijn zoontje daar geen probleem mee heeft, hij is best lang. Maar mijn dochtertje is juist aan de kleine kant, zou zij daar met een jaar of 3 à 4 geen problemen mee krijgen? Er zijn vast meer moeders met een zoon en dochter die tegen dit probleem aan zijn gelopen. Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Haha, niet zo iig. Als je in de onderwerpenlijst zit, staat er een knop met 'nieuw bericht' oid. Moet lukken.
Je kunt ook gewoon een leuke jongensfiets kopen nu en als je dochter er aan toe is, die verkopen en een tweedehands via marktplaats voor haar kopen. Heb ik nu gedaan. Mijn dochter is uit de 12inch gegroeid (nieuwe Loekie fiets) en krijgt nu voor haar verjaardag een 16 inch. Ik heb voor 55 euro een prima fiets gevonden. Ziet er nog super uit, een Batavus. Deze is een jaar of 2 oud. Haar oude ziet er ook nog heel goed uit, dus daar hoop ik ook nog wel 40-50 euro voor te vangen (nieuwprijs 120).