Welke fiets hebben jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamajuni07, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Voor de boodschappen enzo een gewone fiets met 7 versnellingen. Als ik een lekker stuk weg wil trappen mn mountainbike. In beide gevallen zit Helena in de fietskar erachter! Ik vind het heerlijk en zij ook. Ze kan lekker van zich afkijken, even slapen en...als het regent blijft het droog. Het is niet de koningin... Ik daarintegen regen natuurlijk wel zeiknat..
    Oja, alle boodschappen kunnen ook met gemak mee.
    Enn..ook nog eens goed voor je beenspieren want je moet iets harder trappen.

Enne...wat betreft fietsen. Ik zou zelf van alles uit gaan proberen bij de fietsenwinkel geloof ik.
    Succes! Narcissen

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik had een gewone dames fiets, maar fietsen met Quinn voorop was simpelweg onverantwoordelijk. Ik heb een sparta amazone trendy gekocht. Ik ben er echt superblij mee. Het kost wel wat, maar als je een beetje online zoekt kan je zo 200 Euro besparen.

Voor mij de ideale oplossing!

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb een gewone fiets met 5 versnellingen en fietst prima, zelfs met 1 voorop en 1 achterop. Heb wel het zadel zo laag staan dat ik met beide voeten op de grond kan zonder af te stappen.

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een oma fiets :)

5. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik wilde ook geen mamafiets en de fietsverkoper raadde het mij ook af. De Bobikezitjes passen net zo goed op een gewone Gazellestadsfiets met 7/9 versnellingen. Die heb ik dan ook gekocht!

Gr. Suusje

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb een oma fiets gewoon lekker ouderwets, maar ik wil eigenlijk gaan kijken voor zo'n mamafiets.

Deel Deze Pagina