Ik ben op zoek naar een andere fiets voor ons zoontje en ik ben wel benieuwd watvoor fiets en hoeveel inch jullie zoontje heeft Papa is nogal weg van de bmx fietsjes voor zoonlief
16 inch. Normaal fietsje, batavus snake twedehands. Ben er wel achter dat je beter een iets beter merk kan kopen, ik had eerst een corvino, die fietste zo zwaar dat hij niet vooruit kon komen! Kan hij al zonder zijwieltjes? Onze zoon heeft dat geleerd op een 12 inch, dat is fijner omdat ze dan bij de grond kunnen. Onze zoon is gemiddeld van lengte, als je zoontje kleiner is moet je misschien een 14 inch nemen, maar die zie je niet zo vaak... Succes met de aanschaf!
Goedkope stoere jongensfiets online kopen | Prijskiller.nl Deze hebben we voor Lars gekocht toen hij 3 werd. Nu hij bijna 5 word is hij eccht weer toe aan een grotere fiets. We denken nu aan 18 inch. Moeten nog maar ff passen. Succes met zoeken!!
Hoe lang is hij? Hier met 4 jaar een 16 inch. Ze was toen 1.10m. Ik vind van die 'aparte' fietsen vaak dat ze er niet zo stabiel op zitten. Dat het stuur bijv vreemd/smal is ofzo.
Dan gaan we voor een 16 inch Zat daar zelf ook al aan te denken Iemand nog een tip om een leuke jongensfiets te bestellen?