Vandaag met dochter naar de kindertandarts geweest ze heeft een paar gaatjes. Nu misschien naar Amsterdam voor onder narcose die gaatjes te vullen gebit in orden te maken verder. Moeten nu elke drie maanden op tandarts bezoek en krijgt ze een smeersel op haar tanden. Daarbij moeten we nu elke avond voor het slapen gaan de tandjes insmeren met tandpasta. We poetsen gewoon goed. De reden dat het waarschijnlijk niet goed is gegaan en dat ze ( veel gaatjes heeft is waar ik nog niet eerder van gehoord had.) Ze vertelde dat het in de zwangerschap gebeurt kan zijn. Of de baby was ziek of de moeder ik heb wel zwangerschapsuiker gehad in mijn zwangerschap waarschijnlijk is het tand glazuur niet goed ontwikkeld of voldoende. Kan dat? Iemand daar verstand van?? Maar goed we gaan er voor en hopelijk is het blijvend gebit ook niet aangetast? Herkend iemand het zie is trouwens bijna 3.5 jaar. Ik was er vandaag zelf niet bij haar vader is met haar gegaan ik had zelf een afspaak bij de kno. volgende keer ga ik zelf mee Had ze nog op gebeld van was wel veel informatie in eens wist dat ze een of twee gaatjes had maar dat het ( slechter er voorstond dat wist ik niet)