wat voor test is het ? en is het moeilijk? ik krijg het zometeen per email en moet hem maken maar ik ben best zenuwachtig
Je krijgt geluids fragmenten te horen en dan moet je vragen beantwoorden bv wat was degene zijn naam? Om welk merk vroeg diegene? Dat soort dingen.. Als je snel kan schrijven en typen houd dan pen en papier bij de hand en schrijf zoiezo op naam, woonplaats, telefoonnr en evt een merk die voorbij komt en typ dit dan daarna zo snel mogelijk bij de antwoorden. Succes!! Het is niet zo moeilijk!!
jaa ik vond hem wel pittig en ik heb een trage pc maar testresultaat was goed, zelfs bovengemiddeld. Nu heb ik een gesprek maandagmiddag, ik ben benieuwd.Ik wil zo graag weer werken, na anderhalf jaar thuis gezeten te hebben. Eventuele tips zijn welkom ( voor het soll. gesprek)
Nou deze test heb je in ieder geval doorstaan, dat is de eerste ronde. Succes met het gesprek maandag!
Succes maandag!! Ik heb ook wel naar een functie als klantenservice medewerker gekeken.......het lijkt mij ook wel wat, zit ook alweer vanaf maart thuis, dus wie weet na de bevalling.