Hoe bedoel je open wielen?? Verder bedankt voor de reacties! Meer reacties en tips zijn welkom.. Twijfel nog steeds en ben nog steeds aan het zoeken..... Hihi
haha sorry heb gezocht naar fietsjes met jasbeschermers die zijn er ind niet,.... heb zelf nog even bij onze fietsen gekeken..... grijns.... was ervan overtuigt dat ze er zouden zitten.... maar als je bv naar dit fietsje kijkt dan moeten ze aanzienlijk meer moeite doen om in de wielen te komen met bv voetjes..en het lijkt wat robuster.... zo'n kinderfietsje heeft heel wat te lijden......
Ik zou gaan voor een fietsje van 16 inch 12 inch zijn ze zo uit, en van de 16 inch kan het zadeltje lager en kunnen ze een aardige tijd mee vooruit. wat betreft welke fiets... nog even de foto's bekijken *zo terug*
zooo daar ben ik weer Foto 2, dat is echt een te schattig fietsje en qua veiligheid, dan kom je denk ik in een andere prijsklasse als ik me goed herinner was de fiets van mijn dochter 172 eurie dat was een loeki prinsessenfiets Maar dochter 2 fiets er nu volop op rond
op 12 inch is het wel makkelijker leren zonder zijwieltjes dan kunnen ze met de voetjes op de grond... wij halen altijd de 12 inch van mp..... een loekie inderdaad of een gazelle.... omdat je er kort mee doet en ze hebben best veel te lijden....
Ik zou ook gewoon een 12 inch kopen. Hier hadden we de 12 inch bewaard maar de oudste twee konden op een 16 inch niet zonder zijwieltjes leren fietsen. Ds de 12 inch uit de schuur en daar gingen ze.
Ik vind nr4 het leukst, maar die stang lijkt me zo hoog. Dat zal wel moeilijk opstappen zijn, daarom op 1 gestemd. Op zo'n moment ben ik wel even blij dat ik 2 jongens heb, ik hou helemaal niet zo van dat meisjes-roze!
Maar een 16 inch met zijwieltjes is geen probleem En voorlopig fietst dochter van ts nog wel met zijwieltjes Mijn dochter word in december 4 en is 105cm en die gaat prima op de 16 inch zonder zijwieltjes dochter van ts is 95 cm ik weet niet precies hoe oud, maar ik zou gaan voor de 16 inch oo ik zie dat ze 2 jaar oud is, dan zou ik zeker voor de 16 inch gaan gezien dr lengte
ik zou echt 12 inch adviseren.....tegenwoordig met die loopfietsjes ( ik weet niet of dochter ts er een heeft) kunnen ze al voor het derde jaar fietsen..... dat scheelt zo'n stuk..... ik heb ook lange kinderen, maar het is heel fijn als de kinderen hun beide voeten op de grond kunnen zetten bij het leren fietsen.... ze durven het daardoor ook eerder.....als ze echt nog maar 2 is, en geen loopfiets heeft zou ik daar trouwens eerst voor gaan...... mijn dochter kan niet zonder. vind het geweldig en het is heel goed voor het leren fietsen..... maar goed heel lang doe je niet met een 12 inch als ze eenmaal kunnen fietsen... dus ik zeg een nieuwe van 16 inch en een 2e handse van MP van 12 inch.....
Ninien, op de 16 inch kunnen idd zijwieltjes alleen de fiets is te groot als ze zonder willen leren. Wij hadden een 12 inch en toen ze ouder werden rond 4 kregen ze een 16 inch. Maar toen ze zonder zijwieltjes wilde fietsen ging dat op een 16 inch niet. Bij beide kinderen dus de 12 inch gepakt en toen ging het zo. Toen ze eenmaal zelf konden starten en remmen de 16 inch weer gepakt en toen ging het goed maar om het te leren...... Hier ook een loopfiets trouwens en daar kan ze erg goed haar evenwicht op bewaren en fietsen met sijsje en gaat ook super. Ik zal het eens zonder zijwieltjes gaan proberen binnekort.