Ik ben net aan het neuzen op de site van Pipodorp. Lijkt me leuk om heen te gaan volgend jaar zomer. Nu wilde ik de prijzen weten en vulde onze voorkeur data in. Nu is er dus niets beschikbaar in die periode. Volgens de site is de eerst volgende vrije datum ergens in de herfst van 2013. Zou dat kloppen? Of zullen de prijzen van 2012 nog moeten komen?
Dat is harstikke leuk mijn zusje is pas geweest. Had geboekt via vakantieveiling. Misschien kun je bellen. maar vol tot die tijd is echt wel lang wachten.
ik denk dat de prijzen nog moeten komen. wij willen ergens anders boeken, en die zeiden dat het rond oktober zou kunnen. wij hebben wel via internet al een voorboeking gemaakt.
Als het een populair park is zullen ze ws nog een paar vrije plaatsen hebben, die ze bij 'noodgevallen' kunnen gebruiken. Wij waren dit jaar naar de sprookjescamping geweest en het stond eind augustus nog helemaal vol. Er was toen nog 1 plekje vrij gelukkig.
Wij waren dit jaar naar de sprookjescamping geweest en het stond eind augustus nog helemaal vol. Er was toen nog 1 plekje vrij gelukkig.[/QUOTE] Geweldige camping he, wij zijn er nu 3X geweest. Helaas is het in het hoogseizoen echt te druk voor Sam. Dus volgend jaar kunnen jammer genoeg niet gaan.
Geweldige camping he, wij zijn er nu 3X geweest. Helaas is het in het hoogseizoen echt te druk voor Sam. Dus volgend jaar kunnen jammer genoeg niet gaan.[/QUOTE] Het was idd geweldig! Wij hoorden er van op de camping in Luxemburg. En zijn, toen we daar weggingen, doorgereden naar de sprookjescamping Fenna keek bij de shows haar ogen uit en we hebben ons misselijk gegeten aan bumpie-ijsjes