De dochter van vrienden is 4 jaar geworden en gaat nu voor het eerst naar school. Wij gaan dit weekend op de koffie voor haar verjaardag en natuurlijk wil ik niet met lege handen aankomen. Wat is nou leuk voor een 4-jarig meisje?
Knutsel en kleurspullen. Hier nog altijd niet aan te slepen Stickers en een leuk boek om ze in te plakken is hier ook favoriet.
Mijn zus heeft een dochter van 4 en die is helemaal weg van die hondjes die in zo'n mini bench zitten en konijnen in een hok zijn van die knuffeltjes en daar zit dan een hok bij en een botje of wortel nou uuuuuuren kan ze ermee spelen
Leuke schooltas en extra set broodblik+beker. Nichtje heeft ook 3 schooltassen en 2 setjes voor op school erbij
Een vriendenboekje. Bv Vriendinnenboekje - prinses Lillifee : - Engeltjes & Draken - kinderwinkel - kinderkamer - decoratie Hier ook net eentje naar school en krijgt er regelmatig een mee.
Hoe simpel kan het zijn?? Natuurlijk! Knutselen! Dat vond ik vroeger ook kei leuk! Thanx!! Stom dat je altijd zo moeilijk gaat denken he??
Vriendenboekjes zijn inderdaad ook geweldig Ik heb deze voor onze dochter nu besteld voor sinterklaas: Bunny Love vriendenboek | Feestartikelen feestreus.nl. Slingers, ballonnen snoep en meer! Bij Bart Smit trouwens maar ik kon hem daar nu niet vinden
Ik wilde ook een vriendenboekje zeggen! Echt een aanrader! M. zit vanaf augustus op school en roept al sinds die tijd dat hij een vriendenboekje gaat vragen aan Sinterklaas. Gisteren kreeg hij hem in zijn schoentje en hij is er superblij mee!
Het vriendenboekje was op deze korte termijn helaas niet te vinden/ bestellen in het dorp, dus ik heb nu 3 kleurboeken van Woezel en Pip en een boekje waarin ze kan leren schrijven/ lezen enz. Bedankt voor jullie hulp / reacties!
Ja hier ook Nog steeds ook... Geloof dat we nu al 3 hello kitty navulsets hebben gemaakt en ze blijft het gewoon leuk vinden. Gelukkig maar want we hebben nog een doosje liggen. Hadden beados op d'r verlanglijstje gezet.... Natuurlijk niet vermoedend dat iedereen hetzelfde doosje zou kopen