Binnenkort krijgen wij onze nieuwe auto en deze heeft een trekhaak. Nu kan ik dan eindelijk een fietsendrager kopen (niks meer gedoe met fiets achterin de auto proppen ) Nu ben ik benieuwd wat is een goeie fietsendrager en ook belangrijk welke is makkelijk te installeren? Ik hoor graag jullie ervaring
Wij hebben deze. Vind hem heel fijn in gebruik en makkelijk op te bergen, want je kunt hem inklappen. Ook kun je nog bij de kofferbak. Heel handig. https://www.winparts.nl/bagage-transport/fietsendrager-op-trekhaak/c826/pro-user-diamant-fietsendrager-gratis-opberghoes/p539389.html?a=t4u/0/0/826/539389&utm_content=16356-0E116CD5-0700-473B-B264-C84BF1968DFC&_gl=1*1vqnpqz*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI0-S5nbe2gQMVSevtCh2-UAr6EAQYByABEgKPNPD_BwE#
Thule EuroWay G2 | Thule | Nederland wij hebben zoiets, ooit via een anwb actie gekocht. wat ik fijn vind is dat je de hele set, ook als er fietsen op staan kunt kantelen en nog in de achterklep kunt. de montage is snel, het zit goed vast. je kunt hem op slot zetten, zodat mensen de drager en fietsen niet kunnen stelen. het is wel een groot ding, bij ons hangt hij in de schuur. het is ook best wel een zwaar ding om te tillen.
Wij hebben een thule easyfold. Prijzig, maar volgens mijn man zijn geld meer dan waard. Fietsendrager zit zo achterop de auto en de fietsen staan er ook snel op. Opgevouwen zet je hem ook makkelijk weg.
Consumentenbond geeft van het merk xlc aan dat dit de beste koop is. Ook omklapbaar etc. Dat is namelijk wel heel handig en ook goed te betalen.
Die hebben wij ook, echt een top ding. Vooral dat je hem kan opvouwen, dat tilt ook een stuk makkelijker. Kan ook nog gekanteld worden zodat je bij de je achterbak kan.