Weet even niet waar ik dit plaatsen moet.... Mijn man en ik hadden de jongste en oudste naar bed gebracht , zoon en dochter ... daarna .. lagen we in ons bed te vrijen . Opeens staat onze dochter van 5 naast het bed euh.....dus .... Oké ..... Gelukkig heeft ze weinig gezien . Ik schrok me wezenloos .... heb haar naar bed gebracht en is lekker gaan slapen . De zin was bij mij wel even verdwenen zeg maar .... bij Mn man niet en hij was echt chagrijnig dat ik geen zin meer had .... Is dat zo gek ?
Nee ik vind het helemaal niet gek haha En ik snap best dat je man ff baalt... maar er echt saggo van zijn vind ik echt aanstelleritus...
haha, bij mij zou ook de zin spontaan weg zijn! Als je man nog steeds zo saggo is, geef je hem maar een tissue.
Nee hoor is niet zo gek. Is hier 2x gebeurd en de ene keer was ik er echt klaar mee en de andere keer pakten we de draad weer op
Misschien ook dat wat je instelling. Nu mijn zoon nog zo jong is, snapt hij toch niet helemaal wat we doen. Als hij dan opeens binnen komt, vind ik het ook niet zo'n enorme ramp. Ik schrik er dus niet extreem van.
Mijn toen 5-jarige wist heel goed wat we aan het doen waren. De volgende dag werd ik gefeliciteerd door de kleuterjuf met mijn ‘zogenaamde’ zwangerschap . In haar beleving betekende papa en mama naakt in bed, namelijk een baby maken. We hadden al het een en ander uitgelegd en zij trok haar conclusies. Wat betreft de zin? Deze was best ver te zoeken bij ons beiden. We kregen beiden de slappe lach. Lijkt mij niet echt heel raar en je man overleefd het wel.
Nee ik ook niet, maar kan het me wel voorstellen. Meestal zakt mijn zin ook wel als we moeten onderbreken. Of we herpakken is wisselend
Whahahahaha omg Nee mijn zin zou ook meteen weg zijn & die van me vriend waarschijnlijk ook. Ik zou overigens daarna volledig in een deuk liggen Dus nee ik vind dat niet gek. Morgen weer een dag
Hahahah omg ik begrijp je heel goed haha. Een huilende baby in de kamer ernaast is voor mij ook meteen 'over en sluiten'
Oh, dit is echt erg, haha!!! Wat heb je tegen de juf gezegd? Ik zou ook geen zin meer hebben, hoor! Zou me kapot schrikken