Hallo Allemaal, Ik ben mij aan het oriënteren voor de eventuele aankoop van een bakfiets. Dan wel een Elektrische 3 wieler met 4 zitplaatsen. (merk etc, ben ik nog niet mee bezig, tips zijn altijd welkom) En nu heb ik een aantal vragen betreffende het vervoeren van 3 kinderen (beneden de 4) en een baby. * Tot welke leeftijd kun je 4 kinderen in de bakfiets vervoeren voor ze echt te groot worden? * Als de maxi cosi voorin de kar geplaatst word is er geen plaats voor 4 kinderen in de bak, klopt dit? * Hoe zit het met een babyschaal? * Zie allemaal foto's waar de babyschaal erg rechtop geplaatst word, is dit echt zo? * Vanaf wanneer kan een baby vervoerd worden (eerst kleine stukjes naar de psz) in de bakfiets. Hebben jullie evt duidelijke foto's hoe jullie je baby vervoeren in de bakfiets? Evt zou er een kindje achterop met een zitje kunnen, maar het zou handig zijn dat ze alle 4 in bakfiets kunnen zodat met slecht weer de regenhuif eroverheen zou kunnen. Alvast bedankt!
eerst had ik de babboe big driewieler bakfiets. opzich een leuke bakfiets qua prijs. maar voor de intensiteit zoals ik heb hem gebruik en de aantal km niet afdoende. Ik heb nu een nieuwe johnny loco bakfiets aangeschaft en dan de electrische versie, deze is zonder trapondersteuning al een super verbetering vergeleken met de babboe, maar met trapondersteuning zalig! er kunnen twee kindjes in plus maxi cosi of gewoon 4 kindjes. tot welke leeftijd dat is???
Wij hebben een Babboe city, deze is ook verkrijgbaar met trapondersteuning. Het is een tweewieler, fiets heel soepel en (groot voordeel!) kan door de poort!. Met een maxicosyhouder+maxi cosi erin is er op het bankje nog plek voor 2 kleine kindjes (en met een bagagedrager erbij kan er nog 1 achterop in een zitje). Wij zijn heel tevreden, dochtertje gaat mee in de maxi cosi in de bak sinds ze 4 maanden is. De babyschaal kwam op mij minder veilig over dan de maxi cosi, maar wij hadden dan ook genoeg ruimte ervoor.. ik geloof dat je met een babyschaal en extra bankje er wel 4 kinderen in kwijt kunt.