Ik heb een fiets gekocht maar ik ben eerlijk gezegd nog helemaal nieuw in het fietswereldje met assecoires enzo. Ik wil een voor en achterstoeltje maar waar moet ik opletten bij het aanschaffen, welke merken zijn fijn en waar kan ik ze het beste kopen?
Ik heb een qibbel, die kan zelfs in kleine ligstand, voor als je kindje in slaap valt... Die koop je als basis en je kunt de aankleding zelf uitzoeken.
Ik heb een yepp.fijn daaraan vind ik t materiaal.als t geregend heeft veeg je dat er gewoon vanaf . sommige hebben kussentjes en lijkt me niks als die nat worden in de regen
Dit! Hier dus ook yepp + dat yepp 5 puntsgordel heeft, dat gaf de doorslag voor ons. Ik hoor best vaak dat kinderen zich uit een 3 puntsgordel kunnen wurmen en dus los komen
Wij hebben een yepp. Zijn heel tevreden. Konden goed passen in de fietswinkel. Er was een andere, maar daar zat hij niet zo goed in.
De bobine maxi one, net als een Yepp van materiaal dat je zo af kunt vegen, maar ik vind hem veel mooier. En de driepuntsgordel is zo gemaakt dat ze er NIET uit kunnen wurmen!
Bij hebben de standaard bobike. Bevalt prima! Maar de bobike one vind ik ook heel erg mooi!! De yepp vind ik leuk, maar ook een beetje gek en veel te duur. Qibbel vind ik niet zo mooi. Uit een driepunts gordel wurmen heb ik nooit last van gehad. Maar in dat soort dingen ben ik ook gewoon heel streng.
Ik had een yepp mini, nu de maxi voor achteren. Mijn voorkeur ging uit naar bobike. Maar dit gaf montage problemen ivm accu
Heb een Yepp voorstoeltje voor 55 euro. Was 5 euro duurder dan de Bobike Heb gelezen dat qua veiligheid Yepp en Bobike allebei prima zijn. De Qibbel schijnt qua trillingen slecht te zijn. Zelfs 70% meer trillen dan de Yepp.
Ik heb een bobike mini voor voorop. Ik ben er erg blij mee. De voetsteuntjes en gespjes zijn handig te verstellen, ook de gordels zijn handig te verstellen. Volgens de Consumentenbond zijn deze stoeltjes als een van de beste getest op veiligheid.
Ik heb Yepp voorop (gehad) en Yepp maxi. Hele fijne stoelen. Binnenkort wil ik de Yepp junior, die vind ik ook heel leuk
Bedankt voor alle adviezen! Ik wil de fiets gebruiken voor af en toe korte stukjes dus een slaaprol is niet nodig. Ik heb ook gewoon nog de auto voor langere stukken. Ik heb deze 2 stoeltjes gezien die ik wel leuk vind. De yepp zag er ook goed uit maar ik ben bang dat er veel koude lucht in hun rug komt met die gaten?
Ik heb ook de Bobike one in het blauw. Voor deze gegaan vanwege het materiaal, en omdat hij inderdaad goedkoper is dan de Yepp En ik vind het wel prettig dat er goeie spaakbescherming op zit. En de voetsteuntjes die makkelijk te verstellen zijn. Alleen past dat kreng dus niet op mijn bagagedrager Dus ook nog misschien iets waar je op kan letten, de bevestiging (bij mij past overigens geen enkele bevestiging normaal, dus ik moet sowieso een universele bagagedrager eerst monteren).
Ik heb ook de Yepp. Ik vind hem ideaal! Zo af te poetsen met regen inderdaad, het stoeltje kan worden vergrendeld en de gordel is perfect. Met die yepp drager erbij die je verplicht moet kopen, zit het allemaal goed vast en heb je nauwelijks last van trillingen. De voetensteuntjes kun je perfect aansluiten op de voetjes. Koude lucht door de gaatjes heb ik niet op gelet. Je fietst buiten; dus ik neem aan dat je kindje toch wel een jas aan heeft dat past bij het weer. Het enige nadeel aan de Yepp vind ik dat ik mijn fietstassen er niet op kan doen - en ik weiger om dure Yepp-fietstassen te halen. Dus die mis ik wel. Maar ach... Als voordrager had ik een Bobike stoeltje. Was lastig plaatsen, maar verder wel oké.
Yepp scheelt totaal 27 euro met het eindbedrag wat ik voor deze stoeltjes betaal dus het valt opzich wel mee hoeveel duurder het is... Ik vind bobike wel mooier haha. Ik weet niet of ze gaan passen, daar heb ik echt geen verstand van! Hoe kan ik dat zien? Ik wil de stoeltjes online bestellen
Ik zou even langs een fietswinkel gaan met je fiets om te passen. Dan kan je ze altijd nog online halen.