Mijn zoontje was een hele vlotte! Zei met 4 maanden al mama wanneer hij wakker werd en wanneer ik boven z'n bedje verscheen en hoi zei kreeg ik steevast een hoi terug, hij kon toen ook al zitten, en met 6 maanden tegen de bankleuning staan op eigen kracht.... Leuk idd al die positieve reacties te lezen! En dat je nu je keuze hebt kunnen maken door waarderingen van anderen! Ik zeg: goede keuze!!
Hallo allemaal, ik wil ook een fietsstoeltje kopen. Ik lees hier veel goede ervaringen met de Yepp en de bobike. Maar wat is eigenlijk het verschill? Groetjes, Karin
Ik heb voor de nieuwste bobike gekozen omdat daar een goede schoudersteun bij zit. Als je kindje in slaap valt wordt hij/zij goed tegengehouden. Kijk maar eens op de plaatjes. Bij andere zijn het van die losse bandjes en dit is steviger. Verder vond ik het erg prettig dat je hem vastmaakt bij de schouders dus niet tussen het kruis zit te pielen waar je geen / slecht zicht hebt. Maar het zijn beide goede stoeltjes hoor, dus kwalitief val je aan geen van beide een buil.
voorzitje is van bobike en achterzitje van polisport. Die polisport is 100 keer goedkoper en eigelijk vind ik hem nog fijner ook...
Verschil tussen de Yepp en Bobike is denk ik deels smaak en deels wat je zelf belangrijk vindt. Zo vind ik de Yepp mooier en erg prettig dat je door het zachter rubberachtige zitje geen kussentje nodig hebt, dat bijvoorbeeld weer nat kan regenen oid. Verde vind ik de Yepp in leuke kleuren verkrijgbaar, en het windschermpje mOoier van vorm. Maar bij de Bobike is bijvoorbeeld juist dat kussentje weer in allerlei leuke dessins verkrijgbaar. Kwalitatief zijn ze beiden prima, dus t is maar met wat je zelf wilt.
Ik krijg binnenkort mijn hagelnieuwe mamafiets binnen, compleet met Qibbel-zitjes; daar ben ik verliefd op geworden. Vind de Bobike zitjes zo foeilelijk, sorry... Achterzitje van Qibbel kan overigens in slaapstand, vond ik ook een plus.
@ Huggy: dat was echt een vlotte! Nog even en je komt erachter dat het een klein genie is Mijn ventje wil de hele tijd zitten, zodra hij wakker is en hij blijft te lang op zijn rug begint hij te jengelen, maar zelf gaan zitten zie ik hem nog niet zo gauw doen haha. @Edn: het is indd de leuke klerurtjes en het zachte zitje waar mijn voorkeur naar uitgaat. Ik vind het allemaal heel leuk vorm gegeven en ik hoor nu ook nog eens alleen maar positieve reacties
Hier ook een yepp zitje voor. Super tevreden over. Lekker zacht en geen bekleding die zeiknat regent of eraf gejat wordt.