Wij willen graag een goede buggy aanschaffen voor onze zoon. Ik heb veel goede reviews gelezen over de Maclaren techno en de Nuna Pepp. Weten jullie misschien of de Maclaren techno makkelijk mee kan op de fiets? Wij zoeken echt een buggy van goede kwaliteit, omdat we intensief gebruik willen maken van de buggy. Als backup hebben we een Joolz, maar dat is meer voor lange afstanden.
De techno voor 1 kindje weet ik niet. Ik eb wel de techno twin. Voor 2 kindjes dus. Dat is echt een hele fijne en degelijke wagen. Goed verstelbaar en kan helemaal plat voor slaapjes. Verder goede zitjes. Ik ben er heel erg blij mee. Een van de beste aankopen. De nuna pepp heb ik nu bekeken omdat ik nu 1 kindje verwacht en die vond ik helemaal niets in het echt.
Bedankt voor je reactie. Ik vind dat de Nuna Pepp er erg smal uitziet. Misschien lijkt het zo Mijn kindje is best flink. 8,5 kilo en 70 cm. En natuurlijk gaan we eerst testen voordat we een buggy aanschaffen
Wij hebben een maclaren techno nogiets bij mn ouders, een heel handige buggy. Hij kan helemaal plat en dochter zit er goed in. Alleen vind ik een buggy zelf echt bagger rijden tov een kinderwagen, maar soms moet 't wel ivm ruimtegebrek in de auto.
We hebben nu een Joolz en ik vraag me af of alle buggies bagger rijden? Mocht dat zo zijn dan kan ik beter een goedkopere nemen. Ik dacht dat een duurdere beter zou zijn qua comfort voor de baby.