Django Unchained is toch die nieuwe van Tarantino over slavernij? Dat lijkt me wel wat, meestal vind ik zijn films wel goed. Ik zag net untouchable langskomen, inderdaad erg goed. En iemand zei dat ze Skyfall niet veel aan vond, dat had ik ook.
Ja! Erg goed nogmaals. Met Jamie fox en Leonardo dicaprio! Vond hem indrukwekkend bikkelhard grappig en onvoorspelbaar! Echt een Tarantino film
The Rum Diary met Johnny Depp The Rum Diary (2011) - IMDb Leuke en aparte film. Helemaal waar wij van houden. Het einde is helemaal leuk...geen einde
Flight, met Denzel Washington. Best een goede film, al vond ik de nadruk op een gegeven moment wat te veel op alcoholverslaving liggen. Ik had het net even spannender gevonden als het meer om de schuldvraag had gedraaid. Maar niettemin een prima film.
Gisteren heb ik We Need to Talk About Kevin gekeken. Best wel aangrijpende film.. Denk ook dat voor de vele moeders hier het een moeilijk concept zal zijn. Wel het kijken waard, maar het is een redelijk zware en niet zo vrolijke film! We Need to Talk About Kevin (2011) - IMDb
Veel bovengenoemde. The impossible, Flight, Django Unchained - echt top! Gisteren Cloud Atlas - echt, WOW! Helemaal mijn soort film!