The next 3 days heeft veel indruk op mij gemaakt. Na een dag ben ik er nog steeds mee bezig. Eigenlijk een film om altijd in huis te hebben.
Ben momenteel Schindler's List aan het kijken voor de tigste keer en voor de tigste keer zit ik me helemaal op te vreten. Word er pisnijdig van, vreselijk!
Kijk hm ook, wat een machteloosheid moeten die mensen gevoeld hebben, en hoe kunnen mensen zo wreed zijn.
Gisteren ook the next three days gekeken, goede film! Vorige week naar Les Miserable geweest.... wauw, echt in tijden niet zo'n mooie film gezien. Ik weet niet wat het was, maar ik was zo geraakt door het verhaal en het acteerwerk. Vooral het nummer dat Anne Hathaway zingt, echt kippevel. Toen de aftiteling kwam moest ik gewoon huilen omdat ik de film zo mooi vond, dat komt niet vaak voor. Nu, dagen later, zit hij nog steeds in mijn hoofd.
Ik heb net an American crime gekeken (dankzij het topic meest indrukwekkende film ooit) en inderdaad indrukwekkend! Niet te geloven dat zulke dingen gewoon werkelijkheid zijn.
Bedoelde ook meer dat ik hem nu kijk/laatste film die je hebt gezien. This de 3e x dat k hem kijk dus ken de clu al. Blijft goed