Wij gaan binnenkort op kamp met de kids uit onze kerk. Wie weet er een leuke film voor deze leeftijdscategorie? Mag animatie zijn, hoeft niet.
Wij kwamen toevallig laatst de leeuw van Judah tegen. Wij zijn verder niet gelovig, maar mijn man en de kids vonden hem erg mooi..
Mmm...even gegoogled, monsters, zombies, weerwolven, dat in combinatie met een kamp vanuit de kerk lijkt me niet zo'n goede keuze. Toch bedankt voor de tip!
Free Willy Rio Mees Kees Up Bolt Madagascar Airbuddies Homeward Bound/ De ongelooflijke reis Zookeeper Snuf de Hond Sjakie en de Chocoladefabriek Mathilda
Epic The Groods (alhoewel als de kerk heel erg streng is, is deze film misschien wat minder geschikt, gaat over een familie in de prehistorie) Mees Kees / Mees Kees op kamp / Mees Kees op de planken Binnenstebuiten Dummie de mummie Harry Potter deel 1/2/3/4 (vanaf deel 5 vind ik zelf 12+) De Leeuwenkuil (naar een verhaal van Paul van Loon)
Heb inmiddels een film gevonden, het wordt Up, is hier ook getipt, bedankt voor het meedenken allemaal!
Tja, het is fantasie, geen enge film, alleen maar heel grappig. Er wordt nergens geïndiceerd dat deze wezens 'echt' zouden zijn. Met 2,5 was het m'n dochters lievelingsfilm Maar up is ook grappig.