Hypnosespelshow waarin personen onder hypnose worden gebracht en wensen in vervulling gaan. Als de hypnose is uitgewerkt, weet de kandidaat zich niets meer van de gebeurtenis te herinneren en moet hij raden hoe hij in een bepaalde situatie heeft gehandeld. Dit kan zorgen voor verrassende inzichten in iemands persoonlijkheid..... Ik heb dit net gezien.... Maar weet niet wat ik hier van moet denken. Weten ze echt niet meer wat ze hebben gedaan? Hoe lang zijn ze onder de hypnosese enzo ?
nou mijn man is eens in zo'n hypnose show geweest en mocht zelf ook mee doen. Maar bij hun was het juist zo dat ze van te voren waren uitgekozen en opdracht kregen ervoor dus ik geloof er al niet meer in.
Ik geloof het wel hoor! Bij die show van Peter Powers is ook een kerel geweest die mijn vriend kent en die is echt oprecht! Die zou die dingen nooit gedaan hebben die hij nu wel gedaan heeft onder hypnose. Ik zou het wel willen kunnen eigenlijk
O en de mensen die eraan meedoen worden ook wel echt geselecteerd, want niet iedereen is even gemakkelijk onder hypnose te brengen.
Ik vind het belachelijk... zo ga je niet met mensen om, (ook niet als ze zelf zo gek zijn zich voor een dergelijke show op te geven).
ik heb het alleen vorige week gezien, maar vond het allemaal erg ongeloofwaardig. Maar ja, wie weet kan het wel op deze manier??
Ik vind het bij deze show wel meevallen eigenlijk. Nog redelijk beschaafd. Bij Peter Powers is het veel erger. Daar worden ze echt op straat voor aap gezet. Lijkt me echt vreselijk. Maar dan nog weten de deelnemers van tevoren dat ze eraan mee doen en wat ze kunnen verwachten. En bij deze show kunnen de deelnemers er nog wat centjes meeverdienen. Ik zou ook wel mee willen doen, alleen niet dat het dan op tv wordt uitgezonden