Hoi! Weer een vraag hier... Welke fles gebruiken jullie om BV in te geven als je er niet bent? Ik ben al een aantal weken aan het oefenen met flesvoeding (moet over 4 weken weer gaan werken) en gebruik daarvoor de difrax S-fles. Mijn dochter drinkt daar goed uit. Nu wil ik eigenlijk overstappen op de Tommy Tippee omdat ik denk dat deze straks - als ze 3 dagen in de week de fles krijgt - beter met BV te combineren is. Ik ben een beetje bang dat ze het drinken uit de borst anders te veel af gaat leren. Hoorde pas het verhaal van een kindje dat steeds nadat het bij de oppas was geweest weer moest wennen aan de borst namelijk. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? En is het nog wel raadzaam om nu nog over te stappen op een andere fles? Deze is ze nl. al gewend en drinkt wel echt anders dan de Tommy Tippee volgens mij...
Ik denk dat je gewoon bij de fles kan blijven met welke je nu begonnen bent hoor. Wij zijn met 7 weken gestart met ook flesjes, smalle difrax s flessen, en ze hebben altijd de borst ook prima gepakt. Hier dus nooit problemen gehad met borst niet meer willen of fles niet meer willen. Wel is Malou nadat ik een megadip had gestopt met drinken aan de borst, maar Ruben is gewoon door gegaan !
Hier is het vanaf het begin gewoon prima gegaan, BV en BV uit fles. We gebruikten in het begin ook de s-fles, maar nu hebben we ontdekt dat hij beter drinkt uit de fles van RockstarBaby, Noah knoeit een beetje bij het drinken vanwege zn tong die beetje in de weg zit (downsyndroom ). Denk dat het niet echt uitmaakt welke fles, als je maar oplet dat hij goed aan borst blijft drinken, en hulp/advies inschakelt zodra je merkt dat het niet zo is!