Hoi dames! Ik gebruik de dr brown flessen met flesspeen fase 2( hij krijgt voeding nutrilon AR dus wat dikker) de voedig kon niet meer door de speen dus duurde het 20min. Nu fase3 speen gebruikt en fles was binnen 7 minuten leeg! Dit kan toch niet goed zijn?! Er is geen tussenmaat dus hoe zorg ik dat hij er langer over doet?
Ja qua tijd zit ie zeker wel goed hoor maar het is echt een strijd laatste 100ml! Draait alle kanten op, spuugt fles uit en hapt weer, zo wel 20x, dop eraf omspoelen, ventiel omspoelen, ondertussen huilende baby dus dat had eccht geen zin.
Wat je kunt doen is de difrax speen M er op zetten. Die valt volgens mij net tussen de fase 2 en 3 van dr Brown in. Wij hebben bijv. Heel lang de S speen van Difrax gebruikt omdat fase 2 van Dr Brown gewoon te snel ging. Het is eigenlijk gewoon even uitproberen, tot je de goede te pakken hebt
Dat is opzich wel een goede maar dan zou ik een 2e fles moeten aanschaffen eerst. Want owee als ik zn fles uit zn mond haal op de helft hahaha