Want we zullen nieuwe flessen moeten gaan halen voor deze nieuwe spruit. Alleen er is zoveel op de markt, welke gaan we kiezen. Met Kylian hadden we toen zo'n fles met een bocht erin en waarvan je de bodem kunt losdraaien van de difrax. Op zich beviel die goed alleen vergat ik nog wel eens dat ik de bodem een slag los had gedraaid met alle gevolgen van dien Nu wees de kraamhulp (vorige week een intake met haar gehad) op de dr.Brownfles. Iemand hier ervaringen mee? Eigenlijk zijn er zoveel merken en soorten dat ik door de flessen het bos niet meer zie en volgens de folders is hun fles de fles dus dat schiet ook niet op. Kortom ben even op zoek naar ervaringsdeskundigen. Groetjes Anita
Hier een grote fan van Dr Brown. Hij zuigt niet vacuum, scheelde enorm met krampjes en spugen. Ik vind het een echte aanrader!
wij gebruiken de B-free fles en die werkt prima bij Belle gebruikte wij hem ook volgens mij werkt die het zelfde als de dr brown
Wij gebruiken Avent Ik heb het er wel eens over met het kdv en zij merken geen verschil tussen de flessen (alleen de prijs).
ik gebruik difrax flessen, eigenlijk gewoon omdat ik ze gekregen had in een zwangerschapsdoos, ik had laatst een andere fles geprobeerd en toen was er paniek in de tent, mevrouw zette het op een gillen tot ik de melk over had gegoten in de difrax fles, toen was het weer goed, dus hier zitten wij aan vast vrees ik terwijl ik ook heel graag dr. brown flessen een keer wil proberen
Wij hebben avent en difrax hier geprobeerd maar daar dronk onze dochter heel slecht uit. Ze had moeite met drinken , ook vanwege de koemelkallergie en drinken uit de drbrown fles ging een stuk beter. Op een gegeven moment zijn we overgestapt op de bfree flessen omdat we de grotere maat hebben gekocht op een beurs en die werken precies hetzelfde.
Dr.browns!!!! Geweldige flessen...ik wil nooit meer anders....vooral voor de krampjes..eerst had ik difrax....toen wees een verpleegkundige mij op de dr.browns flessen..in een dag weg alle krampen..en geloof me mijn dochter en wij zijn erg BLIJ,er is nu weer rust in de tent!
Bij onze drogist hebben ze ze niet, wij hebben ze vandaag via internet besteld en morgen is het in huis. Er is nu korting op de starters-set. Onze dochter heeft ook krampjes dus wij gaan nu de dr. brown proberen. We hebben nu de S-fles.
Ik heb de d.brown fles gehad maar hij slechte ervaringen mee, Liam kreeg alleen maar meer krampen,, Gebruik nu de dodie fles en werkt super hier!
We zijn begonnen met de s-fles, maar onze zoon had erg last van krampjes, vaak als gevolg van te gulzig drinken. De KA wees ons op Dr.Brown en daar drinkt hij veel beter uit. Hij deed langer over een fles en zoog de speen ook niet meer vacuum.. Ideale fles voor onze jongen.. Dat de KDV mensen geen verschil merken is denk ik ook omdat je toch een fles zoekt die voor jou kindje het beste werkt.. Dan drinkt idd de een goed uit een huismerk fles, en de ander uit een s-fles.
Ik heb afgelopen zaterdag een paketje dr Brown flessen gehaald, nu maar hopen dat de kleine er straks ook mee eens is Ik heb ze trouwens in Enter gehaald bij de babywinkel, daar hadden ze de hele collectie. Groetjes Anita