Welke fles gebruik jij (ervaringen gevraagd)

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door pluk, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Want we zullen nieuwe flessen moeten gaan halen voor deze nieuwe spruit.
    Alleen er is zoveel op de markt, welke gaan we kiezen.

Met Kylian hadden we toen zo'n fles met een bocht erin en waarvan je de bodem kunt losdraaien van de difrax.
    Op zich beviel die goed alleen vergat ik nog wel eens dat ik de bodem een slag los had gedraaid met alle gevolgen van dien;)

Nu wees de kraamhulp (vorige week een intake met haar gehad) op de dr.Brownfles. Iemand hier ervaringen mee?

Eigenlijk zijn er zoveel merken en soorten dat ik door de flessen het bos niet meer zie en volgens de folders is hun fles de fles dus dat schiet ook niet op.

Kortom ben even op zoek naar ervaringsdeskundigen.

Groetjes Anita

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier een grote fan van Dr Brown. Hij zuigt niet vacuum, scheelde enorm met krampjes en spugen. Ik vind het een echte aanrader!

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    wij gebruiken de B-free fles en die werkt prima
    bij Belle gebruikte wij hem ook
    volgens mij werkt die het zelfde als de dr brown

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier bij beide kids gewoon huismerkflessen en spenen en dat werkte prima.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Verschilt per persoon en kind denk ik maar wij zijn super tevreden over de Avent flessen

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gebruiken Avent

Ik heb het er wel eens over met het kdv en zij merken geen verschil tussen de flessen (alleen de prijs).

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik gebruik difrax flessen, eigenlijk gewoon omdat ik ze gekregen had in een zwangerschapsdoos, ik had laatst een andere fles geprobeerd en toen was er paniek in de tent, mevrouw zette het op een gillen tot ik de melk over had gegoten in de difrax fles, toen was het weer goed, dus hier zitten wij aan vast vrees ik terwijl ik ook heel graag dr. brown flessen een keer wil proberen :(

8. Cindy71

Cindy71 Actief lid

18 jan 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Wij hebben avent en difrax hier geprobeerd maar daar dronk onze dochter heel slecht uit. Ze had moeite met drinken , ook vanwege de koemelkallergie en drinken uit de drbrown fles ging een stuk beter. Op een gegeven moment zijn we overgestapt op de bfree flessen omdat we de grotere maat hebben gekocht op een beurs en die werken precies hetzelfde.

9. Donna35

Donna35 Lid

30 jul 2008
    88
    0
    0
    Brabant
    Dr.browns!!!!
    Geweldige flessen...ik wil nooit meer anders....vooral voor de krampjes..eerst had ik difrax....toen wees een verpleegkundige mij op de dr.browns flessen..in een dag weg alle krampen..en geloof me mijn dochter en wij zijn erg BLIJ,er is nu weer rust in de tent!

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

koop je dr.browns gewoon in de drogisterij of zo? of moet je daarvoor naar een speciaalzaak?

11. RoxStar-J

RoxStar-J Lid

7 jun 2009
    93
    0
    0
    Den Haag
    Bij de overgang van Borst naar fles heb ik zo'n Tommie tippee fles gebruikt.

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij hebben de flessen van Dr. Brown en onze zoon doet het er erg goed op!!

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Bij onze drogist hebben ze ze niet, wij hebben ze vandaag via internet besteld en morgen is het in huis. Er is nu korting op de starters-set.
    Onze dochter heeft ook krampjes dus wij gaan nu de dr. brown proberen. We hebben nu de S-fles.

14. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Dr brown is te koop bij Etos en prenatal.

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik heb de d.brown fles gehad maar hij slechte ervaringen mee, Liam kreeg alleen maar meer krampen,,

Gebruik nu de dodie fles en werkt super hier!

16. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    We zijn begonnen met de s-fles, maar onze zoon had erg last van krampjes, vaak als gevolg van te gulzig drinken. De KA wees ons op Dr.Brown en daar drinkt hij veel beter uit. Hij deed langer over een fles en zoog de speen ook niet meer vacuum.. Ideale fles voor onze jongen..

Dat de KDV mensen geen verschil merken is denk ik ook omdat je toch een fles zoekt die voor jou kindje het beste werkt.. Dan drinkt idd de een goed uit een huismerk fles, en de ander uit een s-fles.

17. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Hier avent flessen en die vinden we super!

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik heb afgelopen zaterdag een paketje dr Brown flessen gehaald, nu maar hopen dat de kleine er straks ook mee eens is :D

Ik heb ze trouwens in Enter gehaald bij de babywinkel, daar hadden ze de hele collectie.

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina