Nou ja de titel zegt het al.. Ik heb zelf 2 difraxflesjes en een avent flesje (gebruik ik nauwelijks) Mijn ervaringen zijn best goed!! Maar lees verhalen over brown flesjes (???) die ook erg goed moeten zijn??? Hoor het graag van jullie...
Als een fles goed bevalt zou ik dat lekker zo houden. Ik gebruik hier de avent flessen en die doen het prima hoor.
Als je tevreden bent zou ik niet wisselen. Ik heb dat wel gedaan en ben weer heel snel terug gegaan naar de Dr. Brown/BFree
de Avent flessen gaan hier veel te snel. Ik had een heel pakket gekocht, maar ben al na een paar dagen op de dodie flessen met 123 speen overgestapt. Die gebruik ik nog steeds. Heb laatst nog eens een avent fles geprobeerd, maar toen had hij de fles binnen 6 minuten op.
Ik gebruk de difrax flessen heb er twee. En de dodie spenen 1,2,3. Wilde vorig keer overstappen op een andere fles met speen nou dochter lief is al zo gewent aan de dodie spenen ze wilden ze echt niet had ze van het kruitvat genomen de 1,2,3 spenen maar nee die wilden ze echt niet. Alleen vind het lastig omdat ik er jhpm bij doet dat ik er toch een paar gaatjes bij moet prikken omdat de voeding dan te dik is en vind ze best duur. bijna 5 euro voor twee spenen.
Begonnen met Avent, daarna Difrax. Vond haar toen nog steeds niet lekker drinken en Born Free gekocht. Ik vind eigenlijk dat alle kindjes daar beter uit drinken (lippen beter om de speen) dan bij de andere flessen. Ook kindjes die altijd uit Avent drinken. Ben er dus heel erg blij mee. Ook de tuitbekers van Born Free zijn ideaal (zachter). Ik wil echt niks anders meer volgens mij kan ieder kind hieruit drinken. Hmm.. ben gewoon heel enthousiast daarover
ik heb eerst altijd de Bfree fles gehad en daarna avent want ze kreeg ook nutriton en dat werkte echt niet met die Bfree flessen
Hier vanaf het begin al de Difrax S-flessen, ze bevallen prima! Ik heb er inmiddels 7 in gebruik (3 kleine, 3 grote, 1 met opening voor vasthouden). Toen Julie heel klein was ook een keer een Avent fles gebruikt, maar die wilde mevrouw niet. Ook de Nutriton ging altijd prima met de Difrax (medium speen), daarna ook rijstebloem met de mediumspeen (verslikte zich met de large). Alleen de Bambix 's ochtends drinkt ze met een L-speen erop. Ik zou zeggen, als een merk je goed bevalt, lekker houden zo!
Finn drinkt uit de beaba fles. Eerst met een gewone beaba speen, nu met een difrax l speen, omdat hij geen pap door de beaba speen kon krijgen...werkt prima zo
Vanaf dag 1 de difrax s fles, nu alleen nog een kleine fles voor de melk voor het slapen gaan. heb nu voor overdag de tuitbeker van difrax, ook heel fijn.
Hier ook de difrax S fles. Bevalt prima. Heb tussentijds de Bfree fles gekocht omdat ik dacht dat ons zoontje last had van krampjes. Maar hij krijgt zijn mondje niet mooi over de speen heen. Difrax-flessen+speen bevallen hier het best.
Wij gebruiken difrax flessen, die bevallen prima bij de kids en ons dus ook. Hebben bij de jongste wel een keer een avent fles geprobeerd, maar die lekte aan alle kanten, echt totaal niks. Met de difrax flessen nooit geen problemen gehad.
in het begin hadden we de hele serie van Avent gekocht, hier kon ze niet uit drinken want het ging te snel. Dus overgegaan op de difrax S fles nou dat was een ramp. Ze kreeg het er niet uit, ze deed er gemiddeld 45 - 60 min over ik moest zelf de schroefdop los draaien zodat het wat sneller ging. Toen weer terug gegaan naar de avent en dat ging toen goed. Ze heeft nu voor haar sap de rietjesbeker van nuby.
We hadden bredehals flessen maar die wilde Emma helemaal niet hebben (ook later niet). Toen hebben we er eentje van de Hema geprobeerd (is een sapfles maar kan prima voor melk) en die wilde ze wel. Daarna die van Etos eigen merk gedaan en daar zijn we bij gebleven. Heel erg tevreden mee en niet duur.
Philips Avent met de 3 stande speen. Echt perfecte flessen en spenen... Nog nooit problemen of mankementen gehad.