Welke fles gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door desteny, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lly

lly Nieuw lid

15 mei 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    na bv avent geprobeerd, maar die wilde Yona niet, nu gebruiken we tommee tippee. Gaat goed nu.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Eerst had ik de Nuby silicone fles. Op zich dronk die daar heel goed uit, mar hij zoog heel hard waardoor hij heel die fles vacuum zoog en last kreeg van krampjes. Toen ben ik over gestapt op de Born Free flessen (Bfree of DokterBrown zijn hetzelfde) daar drinkt hij super goed uit en geen last meer van krampjes. Voor mij niks anders meer.

Als hij de Bfree fles niet had gepakt dan had ik denk ik de Difrax S fles geprobeerd omdat die over het algemeen ook vaak bij baby's in de smaak valt.

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij gebruiken de Avent flessen. Bevallen heel goed. Heb ook nooit iets anders gebruikt.
    Het lastige is wel dat frummel deze niet goed zelf vast kan houden. Maar daar hebben we nu een tuit beker voor gekocht.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik gebruik de avent flessen, ze bevallen vanaf het begin heel goed.

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Na de BV eerst begonnen met Difrax S flessen. Vond het echt een drama, vacuüm zuigen, ventiel verstopt, lekken, geen succes hier.
    Daarna Nuby geprobeerd, en beviel super goed. Met een cadeaubon een Dr brown fles aangeschaft, en ook hier super tevreden over.

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Eerst Avent flessen gebruikt, bevielen op zich goed. Maar als tip ivm kramp en moeilijke ontlasting naar de difrax fles over gegaan.
    Deze bevallen eigenlijk heel goed, het enigste waar ik me soms aan irriteer is dat er ineens niks uit komt. Zit je daar allemaal aan die fles te draaien etc en dan een huilend kind. Dat is het enige nadeel vind ik. ;)

Deel Deze Pagina