overgestapt van comfort op standaard

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door stef25, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben vorige week overgestapt van friso comfort op friso standaard. Zijn ontlasting is helemaal groen geworden en hij weigert nu ook grote dele van zn fles.
    Voorheen dronk hij zeker 200cc weg en nu ben ik al blij als ik er 100cc in krijg. Zal dit door de overgang komen of puur toeval zijn. Moet ik nou terug op comfort of die standaard voeding doorzetten.
    Ben een beetje teneinde raad.

Hij krijgt voeding op verzoek en zn laatste flesje is om en nabij 23 uur en dan slaapt hij door tot een uur of 7.
    Hij is bijna 4 mnd oud.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik had zelf altijd gedacht dat er meer behoefte zou zijn aan drinken als de comfort er af zou zijn. Dus logische gedachte dat ik denk dat het toeval is.

Groene ontlasting hebben wij hier ook gehad, maar dat is ook tijdens de comfort periode.

Op hoeveel voedingen zit je nu gemiddeld per dag? En wat krijgt je zoontje nu maximaal binnen?

Wat is je reden geweest om de comfort weg te laten?

Naja, allemaal vragen, maar probeer het een beetje duidelijk te krijgen.

3. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op 5 voedingen per dag (voor heen met 200cc waren dit er 4) en hij krijgt nu gemiddeld 600cc aan voeding binnen.

Ik ben ooit begonnen aan comfort omdat hij moeilijk kon poepen. Tot een paar weken geleden ging dit super goed op comfort maar toen werd het steeds wat dunner en ben ik op aanraden van het CB terug naar Standaard voeding gegaan.

Alvast bedankt!

4. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    Ik mix standaard met comfort. 150 cc 3 schepjes standaard, 2 schepjes comfort.... gaat Super! misschien ook een idee.

Deel Deze Pagina