Wij gebruiken ook de difrax-s fles, en zijn tevreden hoor! Alleen komt bij ons het eerste begin, na het opwarmen (gekolfde melk) de melk in een straaltje eruit. Als Thije drinkt is er niets aan de hand, en doet hij lekker op zijn gemakje 20 minuten over zijn fles. Weet iemand hoe dat straaltje komt? Ik heb meerdere spenen geprobeerd en ze doen het allemaal.
Hier gebruiken wij ook de advent en het bevalt ons super goed. Onze 2ling doet er ongeveer 15 min over om de fles leeg te drinken dus heel netjes. Duveltje dit doet de advent fles ook een straaltje die er uit komt als je de fles in de mondje wil stoppen. Alleen in het begin na die tijd doet hij het niet meer.
eers avant maar na dat ik me lekkerder ging voelen met een bpa vrije fles de nuby. maar die vind ik niet geschikt voor pasgeborenen. mocht ik ooit een tweede krijgen ga ik de b free van dr brown proberen
Hier begonnen met de avent; veel krampjes. Toen de Bfree geprobeerd en mijn dochter heeft geen krampjes weer gehad. Ideale flessen. Ik raad ze iedereen aan!
Ik heb lang de Bfree fles gehad, echt een superding. Nu heb ik een brede fles van Bibi, en daarbij gebruik ik al heel lang een 123 speen van Bibi. Dat is de enige speen waar ik echt tevreden over ben.