Ik ben op zoek naar een geschikte fles voor mijn dochtertje om de gekolfde melk uit te drinken. We hebben tot nu de calma van medela geprobeerd, deze zou goed geschikt zijn voor borstvoedings kindjes en niet zo snel moeten gaan maar mijn dochtertje heeft hem zo leeg en met veel geknoei. Nu gebruiken we de Avent Nature uit de gratis box deze gaat al beter en met minder geknoei. Welke fles is goed geschikt voor borstvoedingskindjes om geen tepelverwarring te krijgen en gaat niet te snel?
Alles wat geen borst is geeft kans op zuigverwaring, maar meestal is dat als een kind ouder is dan een weekof zes geen echte issue meer. Hier prima ervaringen met Avent met newbornspeen.
Wij hebben de fles van mam met het kleinste/ strakste speentje. Dl wilde de standaard ronde speen absoluut niet. De mam fles heeft een wat platte speen en die wilde ze wel
Dank jullie, gewoon een kwestie van wat een ieder fijn vind. Iedereen vind weer iets anders fijn. Iemand bekend met de flesjes van Tommee Tippee? lees er wel goede dingen over maar gaat deze fles snel?
Ja hier een zeer positieve ervaring met Tommee Tippee!! Eigenlijk de enige fles waarbij de melk niet over zijn wangen stroomt tijdens het drinken. Dus bij ons gaat hij in ieder geval niet te snel (wat wel het geval was bij alle andere geteste flessen).
Hier ook tevreden over Tommee Tippee. De eerste maanden heb ik verschillende flesjes en spenen geprobeerd (Avent en Difrax), maar deze gingen allemaal te snel. Tommee Tippee met speen Nr 1 ging goed. Nu drinkt ze in de creche trouwens nog altijd uit speen nr 1.
Hier bij beide Avent gebruikt. Die gratis gekregen, geprobeerd en ging prima. Over zuigverwarring zou ik me nu niet druk maken, meer welke fijn in gebruik is. Vanuit m'n werk heb ik goede ervaringen met Dr Brown.
Ja, ik vond de Tommee Tippee dus niet zo geweldig. Eva hapte er niet goed aan en zoog valse lucht langs de speen. Daarbij ging ze veel te snel, terwijl wij toch een new born speen hadden op kleinste stand. Daarna heb ik de difrax flessen gebruikt, met de kersenspeen S en de 1-2-3 speen omdat we comfort voeding zijn gaan gebruiken. Die zijn niet verkeerd overigens Nu toch nog de Dr. Brown fles gehaald en boy ... wat een verademing. Eva drinkt een stuk rustiger (je hoort haar bijna niet drinken, eigenlijk net zo zoals ze deed toen ze nog borstvoeding kreeg).
hier fan van de vaculess. Andere flessen/spenen snapte hij niet. Deze deed hij echt heel lang over en spuugde hij het minst bij.
Nu twijfel ik toch tussen tommee tippee en dr brown, lastig zeg. Ga zo naar de prenetal en er één kopen.
Avent natural is prima, ook tommee tippee is fijn. Beide hebben enigszinsdezelfde fijne vorm. Zelf gebruik ik de avent flessen, maar nog steeds speen nummer 1 voor kindje van bijna 4 maanden.
Grappig al die ervaringen Mijn kids waren blij met de fles van Nuby! Zelfs mevrouwtje nee-weg met dat ding- daar komt niets van in- dronk daar uiteindelijk ook uit..
Hier altijd met grote tevredenheid de Tommii tippee flesjes en spenen.Ging vanaf het eerste begin direct goed.
Tepelverwarring schijnt alweer achterhaald te zijn. Kan ik beamen met mijn oudste, trouwens. Voor de oudste hadden wij de gewone Avent, maar die pakte de jongste niet. De dr. Brown, difrax en Nuby ook niet. Uiteindelijk pakte hij de Tommee Tippee prima.
Hier een Dr. Browns fles zonder enig druppeltje die over de wangen gaat en gaat ook niet snel. Heb wel altijd gezeik gehad met Avent die lekt wel over haar wangetjes en zo haar nekje in grrr. Tommii tippee ken ik niet, even onthouden