Welke fles geschikt en gaat niet te snel?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Margha, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ja gaat wel, merk weinig verschil met de avent natural. Wel heb ik het idee dat de tommee tippee minder vacuüm trekt. Maar gaat soms toch nog wel langs haar wangen.

2. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Verschillende flessen toen gehad voor onze dochter.
    Difrax, Avant, etc etc, wat een regelrechte drama.
    Uiteindelijk de Dr, Brown fles gekocht, en wat een super fles is dat zeg !!

3. Creamams

Creamams Niet meer actief

Dr Brown gebruiken wij hier al vanaf de geboorte en wij zijn er heel erg tevreden over.

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    welke van dr brown hebben jullie? de gewone of de brede hals?

Sjannie. Had je de avent natural?

Vanavond nog de Tommee tippee gebruikt maar ging toch weer aardig langs haar wangetjes :(

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hier bevallen zowel de Dr. Browns en de Difrax s-fles erg goed (beiden met de s-/fase 1-speen). Mocht het (ondanks veeeeele pogingen) toch nog wat te snel gaan, dan zou je kunnen kijken of je het kunt indikken met een beetje Nutriton (of beter nog: pure jbpm). Dat was hier wel nodig, want anders had mijn mini de fles binnen 5 (!) minuten leeg, terwijl hij er minimaal 15-20 minuten over moet doen. Gelukkig kreeg hij geen "last" van de Nutriton, behalve dat hij iets minder vaak ging poepen (maar geen verstoppingen).

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Minerva. Doe je dat gewoon door de moedermelk? Denk dat ik toch de avent nog eens probeer.

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Yep! Houd er wel rekening mee dat je van Nutriton meer moet gebruiken dan van de pure johannesbroodpitmeel. Even goed opletten met proberen, want de ene baby kan er wat beter tegen dan de andere. Onze mini poept nog maar 1/2 keer per dag sinds we Friso Comfort (waar jbpm in zit) geven en een andere baby raakt helemaal verstopt of krijgt ontzettend last van krampjes. Maar als het te snel gaat, is het misschien wel de moeite van het uitproberen waard :)

Deel Deze Pagina