Hoi, als mn zoontje geboren wordt heb ik een duowagen nodig. Want mn dochter is dan 1,5 Ik wilde eerst een tandemwagen(achter elkaar) maar hoor veel dat de baby na 4 maanden niet meer in het babynestje past. Ook kunnen ze dan nog niet zitten dus dan heb je tot die tijd een probleem Een duowagen naast elkaar lijkt me ook lastig, pas je wel door deuren enz? Ook moet die naar de schuur en dus naar boven/beneden getild worden. Ik woon namelijk 3 hoog zonder lift. Past dat ook? Of moet die elke keer ingevouwen worden. Verder wil ik niet veel uitgeven. De tandemwagen zou nieuw 200 kosten. Een andere wagen zal ik denk ik via mp kopen. Liever ook niet meer dan 300 Welke moet ik kopen. Weet het namelijk echt niet meer
Hoi, Mijn moeder gebruikt de Topmark tandemwagen voor mijn dochter en nichtje (ze past op beiden). Ze schelen 9 maanden. Mijn dochter paste langer in het nestje en daarna lag ze gewoon zonder nestje achterin. In een voetenzak of met een deken. Ze is nu 13 maanden en zit nog steeds regelmatig achterin, omdat mijn nichtje nog veel wil zitten. Dus hier met een tandemwagen goede ervaringen. Over de andere wagens kan ik niet veel zeggen, behalve dat ik de Donkey en de Phil & Teds heel mooi vind. Die lijken me ook praktisch. Succes!
Wij hebben de phil en teds , docher en zoon schelen 15maand , en zoon en nu gaat 17 maand zijn en gaan hem dus weer gebruiken voor baby en dreumes , vind het een fijne wagen
Ik ga voor de ABC zoom. Hoor er niets anders dan lovende verhalen over en heb er in de winkel mee gereden en vond em super! Ingeklapt is ie kleiner als die ik nu heb
Oooh ik moet ook een duowagen hebben straks! Mijn zus had een tandem van kees geloof ik (niet zon dure) maar dit was zo zwaar met drukken en sturen.. Ze heeft er nu 1 naast elkaar en ze zegt GOH zo licht als een veertje. En hij is niet superbreed.. Zou je denk ik even op moeten meten. Ik ga er denk ik ook 1 naast elkaar doen. Tja of die ABC zoom lijkt me ook fijn, maar die is natuurlijk weer wat duurder. En ik koop ook een kinderwagen op marktplaats.
Dank jullie wel, was ook als snel van mening dat ik een gewone reiswieg wilde. Heb de hele middag mp langsgegaan en heb een mooie laten reserveren voor 150 Zit er nog heel schoon en netjes uit. Reiswieg naar mij toe en daarnaast een gewoon zitje de andere kant op. De reiswieg kan er weer af en dan krijg je 2 dezelfde zitjes naast elkaar. Dit alles inc. Voetenzakken en regenhoes
Goede keuze! Ik heb voor mijn kindjes ook een duowagen naast elkaar. Eerst een reiswieg aan de ene kant en een zitje aan de andere kant maar inmiddels twee zitjes naast elkaar. Lekker veel ruimte onderin voor boodschappen! Succes!
ik heb een abc desgin voor me zoontje en aankomende baby. Loop er nu al mee met me zoontje ivm dat de andere wagen kapot ging maar loopt heerlijk erg licht veel ruimte grote bak en goede stoeltjes .. heb em ook via mp gekocht. En als ze contact willen als ze allebei in stoeltje zitten is dat heel makkelijk te doen door te draaien naar elkaar toe. En hij is klein met inklappen vind het een topwagen.
Hier ook een ABC Zoom Design klaar staan! Via MP voor een leuke prijs opgedaan. Ik wilde ook geen 100den euro's uitgeven voor een jaar tot 1,5 gebruik en heb ook een hele fijne mono wagen (Stokke) die ik niet kwijt wil en gebruik als mijn dochter gewoon loopt (of er niet bij is). Ben erg benieuwd naar de gebruikervaring maar heb er wel vertrouwen in!