Een kleine difrax en een nuby. Die laatste zat in het pakket van de Etos. Vind ik genoeg om de eerste dagen mee door te komen. Daarna kopen we gewoon bij wat het best bevalt.
We zijn begonnen met de Aventflessen anti-reflux. Maar vanwege de krampjes overgegaan op Bornfree flessen. (voorheen heette het Bfree)
Ik heb er eentje van Avent en eentje met een wijde hals van de hema.. eerst maar eens kijken wat er goed bevalt en dan kunnen we altijd nog een andere kopen. Ik hoop bv te kunnen geven dus vandaar dat ik er nu nog maar 2 heb.
difrax, maar die ging erg snel leeg. Verder wel prima fles. nu dr brown en gaat veel beter, minder spugen en krampjes.
Hier als eerst Avent daarna Difrax S flessen daarna dr Brown en nu toch weer terug gevallen op de difrax flessen
b-free flessen en ook deze zijn bpafree, mijn meiden hadden verborgen reflux en hadden veel minder last van krampen met deze flessen, daarvoor ook avent geprobeerd maar die liggen me inderdaad niet lekker in de hand
ik zweer bij dr Brown; geef die man een Oscar, een Nobelprijs, anything want hij heeft een einde gemaakt aan heel veel voedingsleed
Eerst de Tommy Tippee, daarna de Avent flessen met tot 6 maanden speen 1 ivm spugen. Zelfs dikke pap ging er in 15 minuten door!