Kwestie van proberen waar je kindje het beste op gaat reageren. Zoontje dronk het beste uit dr brown, dochtertje difrax.
Ik werk in de kinderopvang en krijg dus met verschillende flessen te maken. Nu ik zelf zwanger ben ga ik toch echt voor de difrax flessen. Het enige wat daarmee is is dat ze niet in een flessenopwarmer met water kunnen daar gaan ze stuk van ! Verder heb ik nooit problemen met difrax. Ik vind het juist handig dat ze helemaal uit elkaar kunnen. Dus kunnen ze goed schoongemaakt worden
Ik vond de flessen van tommee tippee erg fijn. Maar uiteindelijk beslist je kindje in feite welke fles hij/zij het fijnste vindt. Dus is een kwestie van uitproberen. Zou niet teveel flessen aanschaffen.
Ik vond het ook vreselijk lastig om te kiezen welke fles we moesten kopen, er is zoveel te krijgen en aangezien dit ons eerste kindje wordt hebben we 0 ervaring op dat gebied. Aangezien ik wel gehoord had dat je kindje een fles niet kan accepteren of dat die niet goed bevalt heb ik geen startersset met 6 flessen gekocht. Ik heb nu 1 fles van Advent en 1 S-fles van Difrax om te kijken wat we het prettigste vinden en de kleine man natuurlijk ook Ik vraag me wel iets af trouwens, misschien kan iemand me hier daar wel antwoord op geven. Vroeger deed je flesjes echt uitkoken minimaal 1 keer per dag, wordt dat nog gedaan of hoe doe je ze steriliseren / schoonmaken? Ik vind zo'n magnetronsterilisator niet echt ideaal want we hebben een combi-oven en dat werkt volgens mij niet.
Difrax heeft nu zelf een flessenwarmer op de markt gebracht. Ik wil eens kijken wat dat is. Groot voordeel is ook dat ze zeggen dat de fles in zo'n drie minuten op temperatuur is. Dat vind ik wel een groot voordeel....