Hoi hoi, Mijn vriendin adviseerde me van de week om straks luiers van het merk Bumblies te gaan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?? Had er namelijk nog nooit van gehoord en heb ze ook nooit in de winkel gezien.
hoi, heb ze ook een tijdje gebruikt, maar vind ze erg stug en dik, als je pampers in de aanbieding koopt zijn ze net zo duur. zijn altijd wel ergens in de aanbieding
Ja ik heb er ervaring mee, ik heb ze voor mijn zoontje weleens gebruikt (die overigens nu 4 is en zindelijk dus wel een tijdje geleden) Maarre ze verkochten ze toen der tijd bij onze supermarkt. Ik heb ze als goedkoop en goed ervaren, hij is er in iedergeval nooit in doorgelekt !
Ik gebruik ze afwisselend met Huggies, vind ze wel ok. De hoogvliet heeft ze en volgens mij de digros ook. Zou straks gewoon wat dingen uitproberen, dan merk je vanzelf wel wat je prettig vindt. Het verschilt heel erg per kindje hoe het valt enzo.
Wij hebben ze in het begin wel gebruikt. Maar vanaf maat 3 zijn we overgestapt op Lidl luiers (die zijn er niet kleiner). Mijn zoontje heeft in ieder geval meer uitslag met die bumblies. De pasvorm is wel weer beter dan pampers (die zaten hier niet goed)..
gewoon proberen, je kan er niets van zeggen want ik ken kindjes die altijd doorlekken met bumblies, zelf gebruik ik zo ook heel af en toe als er geen goede pampers aanbieding is en ik vind ze eigenlijk prima. Maar als de pampers in de aanbeding zijn van 3 halen 2 betalen is het net zo duur
Ze verkopen ze hier bij de Plusmarkt. Heb ze een keer geprobeerd en vond ze idd erg stug. Ik vind de luiers van het kruitvat erg goed maar zoals je ziet heeft iedereen zo zijn eigen voorkeur... Uitproberen maar!
Je moet het idd maar zelf (althans je kind) ondervinden. De een kan daar niet tegen en de ander daar niet. Dat is echt afhankelijk van je baby zelf. Als het 1 ding is waar ik niet op bezuinig, zijn het luiers. Want niets is vervelender dan een baby onder de uitslag.
Ik vind ze ook erg stug en dus onhandig met omdoen, Remco heeft er nooit mee gelekt ofzo. Ik gebruik nu hoofdzakelijk Huggies omdat pampers in maat 2 net ff iets groter vallen en er dus ruimte overblijft bij zn beentje. Bijde luiers bevallen perfect en ik zal dus ook bij deze merken blijven. Ik heb nu nog een bijna vol pak Bumblies staan maar dat is geen ramp hij zat in de babybox van de plus dus ik heb ze gratis kunnen proberen. Idd wat de andere ook zeggen, gewoon kijken straks wat voor jou kindje het beste is en wat jij prettig vind.
Wij hebben ze 1x gehad en na een keer gebruiken de rest van het pak weggedaan en besloten nooit meer wat anders dan Huggies te gebruiken. Ik vind ze vreselijk dik en stug en ook geen lekkere pasvorm, kortom ik zou zeggen niet doen !
ondingen, te stug, rekken niet, en lekte bij mn dohcter giga door (plas). Ze verkopen ze oa bij de jumbo
Wij hebben ze 1 keer gebruikt (en dan ook echt maar 3 luiers!) De luiers zijn idd dik en stug, moeilijk te "vouwen". Bovendien krijg ik het ouderwetse maandverband idee er van dat mijn moeder vroeger altijd had. Plus dat onze dochter na die drie luiers gelijk luieruitslag had (en dat met 3 weken). Volgens de Consumentengids zijn luiers van C1000 het best en daarna toch echt Pampers. Die heb ik zelf alleen nog maar in de aanbieding gekocht en met kortingsbonnen enz. Succes met de keuze.
ik vind pampers etc echt helemaal niks !!! bumblies ben ik echt super tevreden over, mijn zoontje lekt er niet van door, en bij andere luiers allemaal wel, en ik vind het juist goed meerekken, makkelijk omdoen, vouwt makkelijk, en dat vind ik juist bij pampers huggies, etc niet, dus indd gewoon even proberen, ieder heeft zo zijn voorkeur,
Ik vind ze niets, dik, stug, heel ruim bij de buik en krap bij de benen (ligt natuurlijk wel aan wat voor figuur je baby heeft). Er zat zo'n gratis pak bij het supermarktpakket, maar na een paar gebruikt te hebben, heb ik de rest van het pak aan een ander gegeven.
Ik gebruik ok de bumblies. erg tevreden eigenlijk. Met pampers lekte hij enorm door, dat probleem is nu van de baan. Maar bij mijn schoonzus was t precies andersom... Dus idd gewoon uitproberen wat jou t beste zint!!!