Heb bij ons eerste kindje een difrax fles gehad en wel tevreden over. Maar toch hoor ik van vriendinnen dat een dr brown fles beter is vanwege krampjes, en ook zie ik veel dat de avent fles word gebruikt. Dus welke fles raden jullie aan?
Ik heb nog geen ervaring. Maar heb hier een difrax fles (was gratis met kruitvat punten) een avent fles (zat in zwangerbox) en van de week zelf een dr brown fles geprobeerd. Ga eerst difrax proberen en avent is mijn laatste optie.
Ik was bij onze dochter ook zeer tevreden over de difrax, maar begin nu ook te twijfelen over de dr Brown dus ik lees ff mee.
Hihi ik heb ook die difrax gehaald van mijn punten. Ik ga ook eerst starten met difrax. Als dat niet gaat probeer ik de advent natural. Die in de blije doos zat.
Ons mannetje was prematuur en vanuit het ziekenhuis hebben ze toen de difrax s fles aangeraden. Eenmaal thuis waren we echter snel over op de d'r Brown flessen. Dat zijn toch echt de fijnste. Heb de avent flessen ook nog geprobeerd maar die worden echt heel snel lelijk
Hier altijd de avent naturel fles gebruikt. Super tevreden over! Joyjoy. Hoe worden ze lelijk dan? Hier geen last van..
We hadden in het begin ook de difrax s fles. Zl wilde die alleen verkeerd om hebben.. al snel dronk hij te snel en hebben we de avent natural geprobeerd. Deze beviel prima, dronk een stuk langzamer. De avent natural gebruik ik nu dagelijks om water te warmen voor de pap. En ik heb ze nog niet lelijk oid. Ik doe ze niet in de vaatwasser omdat we die niet hebben. En een magnetron sterilisator hebben we ook niet, dus "ouderwets" altijd uitgekookt toen zl nog melk dronk.
Ik wacht hierover het advies van de kraamzorg af. Zij kan straks vertellen welke soort fles het beste past
Bij m'n dochter zijn we begonnen met avent. Dat was niks, veel krampjes enzo. Toen overgestapt op difrax, met kleinste speen. Ging wel beter maar ze dronk hem nog steeds veeeel te snel leeg en had best veel last van krampjes. Van dr. Brown wisten we toen nog niet. Maar de smalle variant staat nu in de kast voor de volgende. Hoor van zoveel mensen dat dit een goede fles is. Over difrax hoor je zowel positief als negatief, over dr brown hoor ik zelf alleen maar positief dus ja de keus was snel gemaakt. Ik heb er wel prematurenspeen bij gekocht, zodat de fles nog langzamer leeg gaat straks.
Wij hadden eerst een difrax fles maar die begon snel te lekken en zl had veel last van krampjes. Toen overgegaan op dr. Brown. Super fijne fles, wij gaan die bij de volgend weer gebruiken. (,hopelijk deze week nog .)
Hier ook difrax eerst geprobeerd,wat lekken die krengen! Dan weer wel,dan weer niet...blijkbaar kunnen we er niet mee omgaan :x Dr. Brown brede hals beviel prima! Behalve het afwassen dan,maar difrax was ook niet ideaal
Bij mijn eerste altijd difrax gebruikt en bij de tweede weer difrax, maar een paar keer pech gehad, bovenkant afgebroken, dat eeuwige lekken, werd gek van die flessen. Een goedkope hema fles gekocht, wat een top fles! Al die tijd hema flessen blijven gebruiken, had ik dat ff eerder geweten dat die zo fijn waren, scheelt véél geld.
Wij hebben vanalles gebruikt in het begin, maar kwamen uit op d'r brown. Sindsdien heel erg blij mee. Dochter weinig last gehad van krampen en flinke boeren of de hik. Ze drinkt er ook rustig uit. Bij de andere was ze veel te snel klaar. Nu gebruiken wij hem nog steeds. Zeker een aanrader.
Hier ook dr brown, na avent Natural en Difrax te hebben geprobeerd.... Ik heb de eerste weken gekolfd en dus de fles gegeven en de dr brown was het fijnst. Wel had ik de brede variant maar daar is geen prematuur speen voor, dus voor de aankomende uk koop ik de smalle fles met prematuur speen op voorhand. Bij de difrax en de avent ging het te snel en mijn zoontje spuugde direct na de voeding er het merendeel uit. Difrax kon ik niet goed hanteren maar dat lag aan mijn eigen onhandigheid in de kraamweek. Mijn schoonzus en broer zijn er wel heel enthousiast over. Het ligt dus denk ik ook aan welke fles je zelf het fijnst vind in gebruik en waar je kindje het meest rustig uit drinkt. Dus het blijft een kwestie van uitproberen..... (Difrax staat nl wel goed bekend!!!)
Hier bij beide dames Difrax flessen gebruikt, maar voor deze baby ga ik denk ik iets anders proberen. Ik wordt er helemaal mal van hoe die flessen lekken!!