Hallo mama's, Ik ben op zoek naar een leuke fijne buggy voor een betaalbare prijs. Nu kwam ik de liteway 2 tegen en hij ziet er erg leuk uit. Ik lees over de eerste liteway,s soms wat mindere reviews, vooral dat de voorwielen nog weleens willen verbuigen maar wie weet is dit wel verbeterd. Wie heeft er een chicco liteway (2) en hoe bevalt hij.
Wij hebben er een en bevalt ontzettend goed!! Hebben er helemaal geen problemen mee dus erg tevreden!
wij hebben hem ook al een jaar of 2. prima ding! moet zeggen dat we hem nauwelijks meer gebruiken en hij rijd met een zoon van 3.5 ook wel zwaar haha
Er zit geen vering in de wielen. Tis wel echt een standaard buggy in dat opzicht. Je kunt de voorwielen wel vastzetten, dat ze dan niet zwenken maar dat gebruiken we eigenlijk nooit. Voor echt ruw terrein is het misschien niet handig, maar voor normaal gebruik op tegels, in de stad etc echt prima! Duwt en stuurt licht en door de vele standen ideaal om in te slapen.
Dank jewel dames. Twijfel nog steeds. Vind een maclaren erg mooi maar zijn toch wel een stukje duurder. Woensdag maar even op de negenmaandenbeurs neuzen
Ik heb hem en hij is echt toppp Idd heel licht en hij is niet kapot te krijgen. Al meerdere keren op vakantie mee beweest ermee gegooid vliegtuig personeel en hij blijft toppie. Ik zeg doen!
Wij hebben 4 jaar met de liteway gedaan en zelfs 3x mee het vliegtuig in geweest. Super wagen, voor onze 2de komt er zeker ook weer een liteway
Ik had em ook en vond t een super buggy! Ga em zeker weer aanschaffen had alleen dat bij mij die achterste wielen langsaam naar binnen gingen staan. Verder geen last van gehad maar dat viel me wel op
Hoi dames, hebben jullie het nu ook over dit nieuwe model (2) of de oude? kan over de nieuwe nog geen reviews vinden vandaar..
Ik ben gezwicht voor de maclaren, maar ik vraag me nu echt af waarom, ik vind de Chico lightway mooier en ik vind mijn buggy helemaal niet zo fijn....