Hallo allemaal, Wie herkend dit, onze zoon drinkt sinds twee dagen erg slecht, gisteren nog geen 200cc en vandaag bijna 400cc. Maar hij speelt er meer mee, is dit een tijdelijke sprong of toch maar even lang de HA? Ik hou goed de luiers en fitheid in de gaten.
Dat spelen met die fles herken ik wel ja. Liam doet dat ook geregeld. Hoe gedraagt hij zich verder bij het drinken? Is hij snel afgeleidt? Vind hij je handen ook interessant, probeert hij de fles beet te pakken? Het kan inderdaad een sprong zijn. En als hij dan zo weinig binnen krijgt per voeding, heeft hij dan eerder trek? Als Liam zo druk is bij het drinken, duurt het in ieder geval een stuk langer eer hij de fles leegmaakt. Soms duurt het dan wel een half uur en ook wel uitschieters van 15 minuten, maar dat komt gelukkig niet veel voor. Hij heeft dan echt wel trek, maar wordt gigantisch afgeleidt. Hij vind de fles interessant, kijkt geregeld om zich heen, probeert de fles beet te pakken, pakt mijn handen beet enz.
heb je al geprobeerd om hem in zijn wipstoel eten te geven? de onze zat op die leeftijd ook te spelen met zijn fles en dat werkte wel. ze moeten trouwen minimaal 500 cc binnenkrijgen. je kunt ook een klein schepje rijstebloem proberen, geeft het toch een iets andere smaak. groetjes.
speelt hij alleen met de speen van de fles of is ie verder ook snel afgeleid? alyssa is een mega nieuwsgierig meisje en is dus snel afgeleid. ik laat alyssa rustig bij me zitten en zorg dat er zo min mogelijk prikkels om haar heen zijn. alyssa speelt graag met mn vingers als ze drinkt en dat sta ik toen. (zolang ze haar vingers maar niet in haar mondje probeert te doen) verder sparteld ze veel met dr voetjes en ook dat laat ik tot op zekere hoogte toe. als ik met alle geweld wil dat ze stil ligt zoals ze deed toen ze pas geboren was wordt het een grote strijd en drinkt ze weinig. ook heb ik een andere fles gekocht. ik had eerst de brede opti fles van difrax en heb nu de smalle s-fles van difrax. dit werkt hier super. was wel ff wennen zo`n smalle speen, maar na 2dagen ging het goed. ook zorg ik ervoor dat alyssa niet te druk wordt vlak voor het drinken. ik hoop dat je er iets mee kan. liefs doris
Nou hij heeft een keelonsteking, sinds donderdag al aan de med. Maar wordt eigenlijk erger, begint nou ook over te geven en drinkt gemiddeld vanaf dinsdag 300/400cc per dag en daarnaast geeft hij dus over en is aan de diarree, vermoedelijk door de medicijnen... Heb net de HA-post gebeld, denk dat ik maar even langs moet vandaag. Gelukkig nog geen uitdrogingsverschijnselen, volgens mij....