jazeker je moet de brede vergelijken met avent alleen dan wel met het pijpje erin. Ligt heel erg aan het kindje waar het liever uit drinkt.
Dat zou idd best kunnen. Maar ligt natuurlijk soms ook aan je kind, hier wilde zoonlief ze niet maar nu volgende proberen .
Ik ben helemaal blij met de mam flessen, speen vorm ook veel natuurlijker dan een ronde speen en je kan hem in de magnetron sterilliseren. Wel de anti colic nemen mijn dochter heeft nooit krampjes gehad.
Hier zijn we begonnen met Difrax. Toen begonnen ze te lekken, en hebben we bij de Hema een flesje gehaald. Maar ze wilde wel perse de speen van Difrax dus die hebben we over gezet
Hier ook meteen begonnen met dr Brown. Echt super goede fles, ze heeft nooit krampjes gehad, en zo weinig lucht mee naar binnen dat boertje laten soms niet eens nodig was. Bij Eem evt tweede beginnen we weer meteen met dr. Brown.
Hier bij de oudste, na veel omwegen bij dr Brownsfles terecht gekomen en voor de tweede stond hij ook alweer klaar (voor de afgekolfde melk). Hele fijne flessen, scheelde een heel stuk met de krampjes en mijn oudste deed ipv 2 min 10 min over de fles.
Ik wil nooit meer iets anders als de dokter brown fles. BIj onze oudste dochter (nu 7 jaar oud) hebben we heel veel gelopen met haar. Zoveel krampjes wist niet wat ik moest doen. De 2e ook krampjes zo zielig. Toen kwam me zus met het advies de dokter brown fles. Gelijk mee genomen in de beval tas naar het ziekenhuis. Ze hadden er daar nog nooit 1 gezien maar ik heb een kind nu 18 maanden oud zonder extreme krampjes gehad. Voor onze 4e kleine liggen ze al klaar. Kortom vind het een echte aanrader haha
Ik heb ook goede verhalen van collega gehoord over dr Brown flessen. Ik kijk ook wel ff welke flessen want kan per kind nog weleens verschillen. Werk op een babygroep en ene pakt avent wel of difrax andere hebben nuby nodig of andere flessen, en nieuwe fles is zo gehaald
Ik vond Dr Brown irritant schoonmaken. De gewone afwasborstel past er niet in (Avent wel) en dat ventiel moet je eigenlijk af en toe uit elkaar halen en schoonmaken met het ragertje. Het is net even een extra handeling en ik ben lui :-D Omwille daarvan had ik zelf liever Avent! En dochtertje maakte het niet uit, die spuugde evenveel (zo niet meer) met Dr Brown als Avent. Dus na 2 dagen ben ik weer teruggegaan naar Avent, en die gebruik ik nu nog. Kan ze prima zelf vasthouden overigens. Ik zou Avent eerst proberen. Als het je geruststelt Dr Brown in huis te hebben zou ik het doen, maar je kan het ook pas halen mocht het nodig zijn te willen wisselen, zo gehaald. Ik dacht ook dat Bornfree en Dr Brown nagenoeg gelijk waren?
Hier voor onze zoon 8 jaar geleden Avent gehad,was er tevreden over. Echter bij mijn dochter na 2wk overgegaan op Dr Brown. Ze had flink last van krampjes en de fles heeft goed z'n werk gedaan. Alleen zonde dat ik dus van de Avent flessen een hele set gehaald had en alles al had uitgekookt...verkopen kon dus niet meer.
Bij mijn dochter heb ik in totaal 8 soorten flessen (Avent, difrax, kruidvat, hema, etc etc etc) geprobeerd. Mijn dame kon niet goed zuigen en geen enkele fles leek goed te zijn. Totdat ik de Tommee Tippee fles gehaald had, fles nr 9,... en daar kon ze wel uit drinken. Helaas is dit ruim 6 jaar geleden en die grote flessenvoorraad heb ik niet meer. Via de boxen heb ik 2 Avent natural flessen en die lijken wel een beetje op Tommee Tippee. Ik heb een 2 klassieke avent flessen, dus met gewone speen... ook gekregen... Ik ga verder niets in huis halen. Eerst bv proberen, en met eventueel kolven kijken hoe deze 2 flessen bevallen... ik hoop dat het bij die flessen blijft!!!
Ik heb een flesje van MAM gekocht bij de kruidvat, ook anti-colic Heb daar laatst goede verhalen over gelezen. Wat me ook wel een pluspunt lijkt: je kan hem steriliseren in de magnetron