hoe deden jullie het als jullie bijv een keertje uit eten gingen of naar een verjaardag ? ik neem mijn kindje daar niet mee naar toe maar vraag danmijn ouders voor oppas. natuurlijk gebeurt dit niet vaak. maar dan krijgt het mischien ook speen tepel verwarring? is dit op te lossen. of is het dan verstandiger om op afgekofde melk verder te gaan?
Als je BV eenmaal goed op gang is kan je je kindje gaan laten wennen aan een flesje (na 4-6 weken) ze zijn dan goed gewend aan de borst en tepel/speen verwarring zal dan niet zo snel meer optreden. Sommige kindjes zijn helemaal niet moeilijk en kunnen dit eerder al. De eerste weken kan je je kindje het beste gewoon meenemen daar waar jij ook gaat, maar ik denk dat je de eerste 2 maand ook niet gescheiden wil zijn van je kindje hoor. Vaak is dan je bv ook zo goed op gang dat je een extra voorraadje kan kolven. Als je Bv goed gaat is er geen enkele reden op kunstvoeding te geven of in huis te hebben.
aha nu snap ik hem ik ben echt wel bereid er alles voor te doen om bv te gaan geven. ik vind moeder natuur het belangrijks en ik ben geen snelle opgever gelukkig bedankt voor jullie tips allemaal! ik denk dat het zo goed moet gaan komen. en mischien heeft de kraamhulp nog wel extra tips