Het blijft een discussie... Ik snap beide partijen. Maar ik heb ook moeten stoppen bij de 2e.. Inderdaad misschien te snel, maar toen ik de keuze had gemaakt zat ik niet te wachten op hoe ik op een andere manier ook bv kon geven.. Ze zal d'r keuze vast wel gemaakt hebben, anders stond er denk ik een andere vraag..
En precies om die reden geef ik ook gewoon antwoord op de vraag, zodat deze moeder verder kan op de manier die ze zelf het liefste wil.
op de site van difrax zag ik spenen zonder gaatje deze kan je als ouder er zelf in maken met n naald kosten geloof ik 2,79 voor 2 spenen . Losse onderdelen - Difrax
Inmiddels gebruiken we de Dr. Brown fles en dit gaat prima! Ze drinkt rustig, spuugt niet meer en is heerlijk tevreden
Bij mijn oudste ook de oplossing en hoort het ook heel vaak. Lekker kind rustig, moeder ook rustig! Zo gaan we lekker de feestdagen tegemoet!
Op Home - Difrax kun je dichte spenen bestellen waar je zelf een gaatje in kunt prikken. Op die manier kun je een nog kleiner gaatje creeeren dan de S speen...
Dr Brown flessen zijn echt top!! Mijn meisje krijgt nu ook pyamapapje en lukte eerst niet in de Dr Brown met fase 1 speen en in de Difrax was echt een ramp alles ging er naast kon ze gewoon niet. Maar gelukkig hebben ze ook een fase 2 en fase 3 speen. Voor mij echt geen andere fles dan Dr Brown