Hoi, Mijn kleintjes zijn bijna jarig. Wat kan/mag en is handig om te geven als taartje? Ik zat te denken aan ieder een klein taartje met 1 kaarsje erop. Wat voor soort taart raden jullie aan? Er is geen sprake van allergieën zover bekend. Alvast bedankt!
Ik heb hier gewoon een taartje gegeven met marsepein en botercreme, gevuld met jam!! Niet te moeilijk gedaan met wat ze toen gegeten heeft! Tis haar verjaardag, dus mag ze alles wat ze lekker vindt!!
Je mag alles geven, met 1 mogen ze met de pot mee eten. Ik zou idd ook een klein individueel taartje geven en een leuke uitkiezen Oh en stel je er op in dat het een enorme bende gaat worden Maar dat is juist leuk voor later
In ieder geval op tijd! Ik heb nog geen enkel idee wat het gaat worden, maar Irem mag sowieso een stukje, ongeacht of het slagroom is of marsepein of wat anders en ik weet nu al dat dat groot feest gaat worden, haha.
yep, die vrouw zat al vol tot juni!!!! heb geluk nog eentje te kunnen bestellen want voor koninginnedag heeft ze het sowieso altijd erg druk.... word een mooie Oranjeprinsentaart
Dank voor jullie reacties! De reden dat ik een beetje twijfelde was doordat chocolade op borstvoeding.com pas vanaf 2-3 jaar zou mogen volgens hen. Nou is dat niet helemaal mijn site, maar mag een taartje met chocolade snippers/stukjes nou wel of niet? (met de pot mee vanaf 1 jaar zou betekenen van wel, maar vandaar dus mijn twijfel).
Hier eet de kleine vanaf 1 jaar gewoon chocola hoor!! Ze krijgt wel eens hagelslag op brood, eet koekjes waar chocola op of in zit en heeft wel eens hapjes gekregen van andere chocorepen ed!! Niet te veel op al die internetadviezen letten hoor. Ze mogen vanaf 1 jaar gewoon alles (alleen opletten met bepaalde dingen (zout, scherpe pepers ed). Chocola mag je dus met een gerust hard geven!!!
Leuk hoor!!! Heel veel plezier op de verjaardag van de twee!!! Laat ze maar lekker smikkelen en smullen!!!
Ons zoontje heeft niet gegeten van zijn verjaardagstaart. Hij was tevreden met zijn soepstengel en met alle aandacht van de mensen om hem heen. Eerlijk gezegd snap ik het ook niet zo goed. 1 jaar lang volledjg suikervrij en dan zou hij op zijn verjaardag een suikeroverdosis krijgen, puur en alleen omdt hij nu "alles mag hebben".
ts, wat op borstvoeding.com staat is niet per se waar hoor Maar ik geef mijn dochter van 2 ook niet wekelijks chocolade, maar toen ze 1 werd heeft ze lekker een flink stuk gekregen. Ook met chocolade erop. Mijn dochter zou misschien ook wel tevreden geweest zijn met een kaakje, maar kom op zeg!!! Het is feest, je kan ook overdrijven. Het betekend toch niet dat je vanaf zn verjaardag elke week taart moet geven.
Ik zag een echte taart niet helemaal zitten. Moeilijk in te schatten hoeveel ik nodig zou hebben en of hij het wel zou lusten en zo. Ik heb gebaks-schelpjes gevuld met een mousse van kwark, beetje slagroom en frambozensaus en deze getopt met verse frambozen ( in Juni makkelijker te verkrijgen dan nu). Was een groot succes en hetgeen wat over was hebben we als toetje gegeten. Iet minder suiker dan een normale taart, maar nog wel echt gebak.
Een soepstengel is voor hem ook feest. Misschien nog wel meer dan een stuk taart. Die soepstengel vindt hij nl heerlijk en het is nog maar de vraag of hij die taart uberhaupt lust.
Alles mag! Waar jij je prettig bij voelt! Ik heb twee taarten gemaakt. Eéntje voor het bezoek en ééntje voor mijn zoontje toen hij 1 werd (feitelijk dezelfde ingredienten). Hij was helemaal niet gewend aan al die suiker en heeft dus één klein hapje genomen. Daarna heeft hij heerlijk een rijstwafel opgepeuzeld! hahahah... Gewoon doen waar je je goed bij voelt. borstvoeding.com is zeer behoudend en is hooguit handig als handleiding.
Finn kan ook overal tegen maar we proberen 'm nog zo weinig mogelijk suiker etc te geven. Ik heb dus zelf een taartje gemaakt van tarwebiscuitjes (bodem) met vanilleyoghurt erop en gegarneerd met verse mandarijntjes want dat is z'n favoriete fruit. Voor de 'grote mensen' heb ik dezelfde taart gemaakt maar dan gegarneerd met vlaaivulling bosvruchten.
@Luca, Zo hey ze zijn al bijna 1 jaar. wat gaat het snel he? Ik zou ze gewoon lekker ieder hun eigen taartje geven en lekker hun gang laten gaan. Haha! Veel plezier.
Hij hoeft de hele taart ook niet op te peuzelen hoor haha, maar hij zal toch een hapje willen van wat de grote mensen willen en dat lijkt mij geen probleem
Vind ik ook. Al is het alleen maar voor de foto's. Voor mijn part duikt ie helemaal in die taart tot die helemaal onder zit.