Welke FLES voeding?

Discussie in 'Voeding' gestart door ProudMum, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Allebei even goed of slecht. Maakt totaal geen verschil. Ook de andere merken, Kruidvat, Similac, Nestle zijn allemaal even goed. Het ligt er maar aan hoeveel je extra wilt betalen voor alle reclame die ze maken (blijedozenvulling).
     
  2. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    Dan word het Friso denk ik maar
     
  3. linnepin

    linnepin Fanatiek lid

    25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik geef m'n zoon Similac en dat bevalt ook prima. En dat is de goedkoopste voeding die er is en ook overal verkrijgbaar. Heb eigenlijk verschillende voedingen gegeven, maar ben over Similac heel tevreden....Als ik zou moeten kiezen tussen Nutrilon of Friso, zou ik voor Friso gaan. Heb ik ook nog even gebruikt voor Finn. Maar je moet het zelf weten.....
    Succes ermee.
    x Linda
     
  4. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    zoals al eerder gezegd er zit eigenlijk geen verschil in al die soorten voeding.
    zelf zou ik gewoon beginnen met de kruidvat voeding, scheelt meer dan de helft met de andere soorten voeding en is idd net zo goed als de friso, nutrilon of bv similac.
    en nee de kraam zal daar echt niet moeilijk over doen, gaf ons groot gelijk dat wij deze voeding gebruikte. mede omdat het net zo goed is als de rest en het gewoon financieel ook nog eens scheelt.

    mocht je kleine dan toch nog veel last krijgen van krampjes dan kan je altijd nog overstappen voeding voor krampjes.

    succes!

    joyce
     

Deel Deze Pagina