Ff een vraagje want aan t cb heb ik niks. Nooit gehad trouwens 😂 Mijn zoontje is heel anders met zn flessen dus weet t niet zo goed. Hij was afgelopen woensdag 3 maanden. Kreeg eerst 4x150 en savonds 1x180. Dit ging op. Nu ben ik begonnen met 5x180 want hij kwam eerder steeds. Dit gaat goed alleen hij laat van 2 flessen ongeveer 50 staan. Dit is denk ik omdat ik hem om de 3 uur eten geef terwijl hij daar niet om vraagt hij kan er makkelijk 4 uur tussen laten. Doe ik dat wel dan drinkt ie alles op. Maar met 5 kom ik niet uit want hij slaapt om 21.00 al tot de volgende ochtend 8/9 uur.. Hij woog vorige week 7005 bij 63 cm. Kan ik proberen 4 flessen? Vandaag was hij pas half 10 wakker.. Van t cb mag t pas als is 4 maanden is namelijk..
Lijkt mij dat je zoontje heel goed aangeeft wat hij wil drinken. Qua gewicht (en lengte) lijkt mij ook dat dat goed gaat (niet te licht/klein). Ik zou dus gewoon proberen met 4 flessen.
Ik zou het ook op 4 flessen gaan proberen. En dan om de 4u Met 7 weken ging mn dochter ook nachten maken van 12u Waardoor ze toen al op 4 flessen zat. Cb vond het prima. ze groeide er goed op en was tevreden. Dat is toch alles wat je wilt?
Ik heb het gister dus geprobeerd en hij heeft gewoon lekker doorgeslapen. Heb hem om de 4 uur gegeven en alles ging op! Wat fijn zo zeg en bedankt voor de antwoorden