hallo, ik heb een vraag. ik ben gestart met kolven en dit geven via de fles omdat mijn mannetje mijn tepel niet goed pakte en met tepelhoedje goed leek te drinken maar na wegen maar 40 dronk. en hij heel boos en onrustig was. dit gaat nu eigenlijk goed en vraag me af of het nog zin heeft om weer de borst te geven, of dat je adviseerd gewoon zo door te gaan. mijn mannetje is nog steeds aan het rommelen en drinkt de ene keer 60 en de andere keer 115 en ook soms 4 uur tussen voeding en andere keer maar 2 uur. volgens het cb mag dit nog maar denk dat het dan aan de borst onhandig word.
Hallo, Wat goed van je dat je al zo lang aan het kolven bent! Ik denk dat het raadzaam is om een lacatiekundige bij jou in de buurt te zoeken. Zij kan je begeleiden met het weer aan de borst gaan van Mees. het is zeker de moeite waard om te proberen. Zij kan je ook goed aangeven waar je op moet letten. Als het niet lukt iemand te bezoeken, laat het dan weten dan kunnen we via de mail wellicht wat begeleiding doen. Maar besef dat het via de mail niet optimaal is omdat je zo slecht kan zien hoe het aanleggen echt gaat. Heel veel succes en het life aanleggen is zeker nog te proberen. Ilse