Welke fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door megamuts, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Je hebt de Bfree fles en de Dr Brown... Welke is beter is zag dat de dr brown zo´n lang ding in het flesje heeft en Bfree een wat kortere.
    Ik gebruik nutriton en lijkt mij dat de bfree fles daarvoor beter geschikt is dan de dr brown. Wat is jullie ervaring?

xxx

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik heb altijd de dr brown flessen gebruikt en ook nutriton. Heb nog nooit problemen gehad dat hij het niet uit de fles kreeg ofzo. Het lange gedeelte van de brown flessen komt niet in de melk, als je de fles geeft is het uiteinde dus vrij van melk dit is bij de bfree flessen dus niet zo.
    Ze hebben beide hetzelfde systeem en de werking is ook hetzelfde. Het maakt m.i dus niet uit welke van de 2 je neemt, dat is aan jou.
    Succes met je keuze.
    Groetjes Kim

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik gebruik ook Nutriton en Dr Brown flessen. Geen problemen mee. Wel is het even kijken welke speen je moet gebruiken, maar dat is bij alle flessen zo.

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier ook Dr Brown en Nutriton gebruik. Geen moeite mee.
    Vind alleen de spenen die op de Dr Brown flessen horen 3 keer niks!
    Maar gelukkig past de Difrax speen erop. Die is steviger.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De flessen waren precies het zelfde, alleen hebben ze bij Born free het lange deel eruit gehaald omdat die eigelijk geen functie heeft als de temperatuur aan te geven. Het hele kleine tuitje met het sneetje erin doet al het werk (je ziet dan luchtbelletjes in de fles.) Dat dingetje zorgt ervoor dat ze de fles niet vacuum kunnen zuigen en valse lucht naar binnen krijgen.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Weten jullie misschien waar ze born free flessen en spenen verkopen ? in welke winkel ?
    Online zie je ze wel ...maar kan even niet vinden of kruidvat, etos of da ze ook heeft ...

En hebben jullie ook ervaring met de 123 speen van born free ? ik las dat het pas vanaf 3 maanden is een 123 speen ....maar ik heb het idee dat mijn dochter de voeding niet goed weg krijgt ....ze moet er hard voor zuigen zeg maar ......dus wou ik de 123 speen gaan proberen....

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Born free wordt alleen bij speciaal zaken verkocht. Babyplanet, Babypark enz.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh oke op die manier dan bestel ik hem even online ....
    of ik wacht het nog even af ....

9. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    De dr brown fles heb ik bij prenatal online besteld maar je kunt hem ook in de winkel van prenatal kopen.

Deel Deze Pagina