Wanneer kon jullie kindje zelf zitten zonder ondersteuning?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rianne19, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer kon jullie kindje zitten zonder ondersteuning?

1. 6 maanden

2. 7 maanden

3. 8 maanden

4. 9 maanden

5. 10 maanden

6. 11 maanden

7. 12 maanden

8. Later

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    De vraag is duidelijk denk ik! Ben benieuwd wanneer jullie kindje ongeveer zelf rechtop kon zitten zonder steun. En ook echt beetje kunnen spelen zittend zeg maar! :)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    6 maanden. alicia zo stevig dat ze zelfs van cb al in een kinderzitje mocht op de fiets. ze kon zich toen al corigeren als ze bijna omviel en kon ook spelen etc tijdens het zitten zonder om te vallen en zat met een stevige rechte rug

nando kon ook met 6 maanden zitten maar niet zo stevig als zijn zus toen deed. hij bleef wel zitten maar als hij dan wat wilde pakken verloor hij al snel zijn evenwicht omdat hij zijn concentratie ging richten op speelgoed pakken. als je wat speelgoed aangaf dan ging het wel prima. echt goed spelend zitten en dus zelf ook dingen pakken en toch blijven zitten deed hij zo rond 7 maanden

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Met 11 maanden, mn zoontje dan. Mijn dochtertje kan nog niet zitten, dus die heeft ook het tempo van dr broer :D

4. tulip

tulip Niet meer actief

met 10 maanden

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    5 maanden, maar die stond er niet bij, dus 6mnd ingevuld.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

6 maanden en met 8 maanden ging ze zelf zitten

7. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Pas met 13 maanden.

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Uhhh die van onze dochter zit er niet bij :)
    Zij kon al los zitten toen ze 5mnd was. En aan het einde van de 6de maand kon ze zelf gaan zitten

9. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje ging zelf zitten met 9 maanden. Kon al wel een tijdje zelf goed stevig blijven zitten, maar dat ie echt zelf van lig naar zit kon gaan was met 9 maanden.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Onze oudste zat met 4 maanden al helemaal los. Als je hem op schoot had wurmde hij zich naar voren en ging er echt voor zitten. Toen een keertje op de grond gezet en daar blijk hij ook zitten en corrigeerde hij zichzelf. Ik dnek dta het wel een beetje uizonderlijk is. De meiden deden hier wat rustiger aan. De middelste zat met 6 en den jongste met 8 maanden.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ging hij met 5 maanden zelf zitten eerder niet geprobeerd hem te laten zitten

12. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Wow dat is inderdaad wel erg snel! Ik dacht ik zet 4 of 5 maanden er niet bij want dan kunnen ze dat zoiezo nog niet dacht ik! Wat een snelle kids zeg!

13. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Die van mij staat er niet bij, met 4 maanden deed ze kleine beetjes zelf zitten, met 5 maanden speelde ze en nu met 6 maanden verliest ze soms nog der evenwicht (vooral als er iets leuks voor der ligt haha) maar ze kan het nu wel zelf, dus dat is wel stoer.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

ik versta onder zelfstandig zitten: zitten met losse handjes op de grond! (niet met de handjes voor zich op de grond want dan mogen ze eigenlijk helemaal niet echt zitten).

Zoonlief zat helemaal zelfstandig met 7 maanden en ging met net 8 maanden zelf zitten. Dochterlief zit helemaal zelfstandig sinds een paar weken (dus 8 maanden) en kan nu in bed zelf gaan zitten en ik verwacht de komende week ofzo ook op de grond.

15. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Met ruim 7 maanden kon ze zelf gaan zitten op de billen. Ik heb 8 maanden ingevuld. Wanneer ze stevig kon zitten als je ze neerzette weet ik niet meer (volgens mij deden we dat nooit..??).

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hij bleef hier pas echt goed zitten en ging zelf zitten met 9 maanden.

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan was 7 maanden toen hij goed zelf kon blijven zitten.

Isabelle kan nu sinds een week al goed zelf zitten (met 4,5 maand dus). Maar dat is echt een snelle, ze rolde met 2 maanden al en ze begint nu al te tijgeren.

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    met net 4maanden stevig zitten, met bijna 6maanden zelf gaan zitten

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

met 5 maanden zat ze al stevig en alleen.

20. Linnda

Linnda Actief lid

4 feb 2009
    212
    0
    0
    Hier iets eerder dan 6 maanden
    Ze begon een beetje heen en weer te wiebelen
    Elke keer en dan omvallen
    En ineens zat ze gewoon en blijf zitten
    Het is zo leuk. Elke keer als ze wat nieuws kunne

Deel Deze Pagina